قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV : اولین تلویزیون دکوری جهان

دسته بندی : گوناگون 1180 بازدید دوشنبه 29 خرداد 1396 نویسنده :
قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV

چندی پیش شاهد رونمایی از The Frame TV بودیم. این محصول متناسب با دکور خانه بوده و می‌خواهیم قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV را مرور نماییم. با تِک میکس همراه شوید.

اخبار اندکی پیرامون زمان عرضه Samsung The Frame TV یا تلویزیون قابی سامسونگ منتشر گردید اما امروز شاهد خبرهای دسته اولی درباره محصول هنری و دکوری سامسونگ هستیم. سامسونگ برای اولین بار توانسته از طراحی تکراری و صنعتی خارج شده و تلویزیونی مناسب با دکور منازل و برای مشکل پسندان طراحی نماید. همواره مجبور بودیم شماری از وسایل خانه را برای هماهنگی با تلویزیون تغییر دهیم تا رنگ آمیزی و هارمونی حفظ گردد اما این بار داستان متفاوت بوده و می‌توانید قابی را مناسب منزل و دکور خانه خود برای تلویزیون برگزینید. اولین فروش تلویزیون سامسونگ Frame TV در سوییس و نروژ رقم خواهد خورد. بزودی شاهد عرضه آن در ایالات متحده خواهیم بود. ساسمونگ می‌گوید که در واقع شما یک اثر هنری را در منزل و بر روی دیوار قرار می‌دهید این محصول یک تلویزیون معمولی نیست.اولین رونمایی در ماه ژانویه صورت پذیرفت و پس از استقبال مردم شاهد تولید انبوه آن هستیم.

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV بسیار ایده آل بوده و این شرکت توانسته تعادل را رعایت نماید. تلویزیون سامسونگ Frame TV در دو اندازه 55 و 65 اینچ روانه بازار خواهد شد. 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB دارد. رزولوشن تصویر UHD بوده و خریداران می‌توانند متناسب دکور و فضای خانه، قاب مناسب را انتخاب نمایند. انتخاب قاب محدود نیست و شما با انبوهی از انتخاب ها رو به رو هستید. در حال حاضر 100 قاب مختلف که توسط 37 هنرمند سرشناس طراحی شده اند قابل سفارش می‌باشد. این تعداد برای شروع عالی به نظر می‌آید و به زودی شاهد افزایش تنوع خواهیم بود.

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ Frame TV

قیمت تلویزیون سامسونگ Frame TV برای اندازه 55 اینچ تنها 1999 دلار و برای نسخه 65 اینچی تنها 2799 دلار تعیین شده است. فروش قاب‌ها هم بر عهده بخش جدیدی به نام Art Store قرار گرفته است. فروش تلویزیون سامسونگ Frame TV بزودی در ایران آغاز خواهد شد و سامسونگ از این تابستان داغ که فصل جابه‌جایی مسکن و تغییر در ایران می‌باشد نهایت استفاده را خواهد برد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.