آپدیت اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 در اروپا منتشر گردید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 425 بازدید چهارشنبه 10 خرداد 1396 نویسنده :
اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5

سامسونگ پرچمدار سال 2015 خود را فراموش نکرده و بروزرسانی بزرگی را منتشر نموده است. اروپایی‌ها قادرند تا اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 را دریافت نمایند. با تِک میکس همراه شوید.

سامسونگ تصمیم گرفته تا روند بروزرسانی را برای دستگاه‌های قدیمی تر خود را دنبال نماید و حداقل 2 سال همگام با کاربران خود به پیش آید. Galaxy Note 5 به عنوان آخرین نسل خانواده نوت که در بازار حضور دارد برای سامسونگ بسیار حیاتی بوده و جایگاه ویژه ای دارد. خبر خوش این است که آپدیت اندروید 7 برای سامسونگ گلکسی نوت 5 در اروپا منتشر گردیده و به زودی شاهد ارائه آن در سایر نقاط جهان از جمله ایران خواهیم بود. این بروزرسانی حدود 1.3 گیگابایت حجم دارد و تغییرات گسترده‌ای را به همراه خود خواهد داشت. بخش اعلانات یا همان نوتیفیکیشن‌ها به کلی دگرگون شده، حالت مولتی ویندوز یا چند پنچره بهبود یافته و بخش تنظیمات هم به روز شده است. بسیاری تغییرات دیگر هم به همراه اندروید 7 به دستگاه شما وارد می‌گردد از جمله بهبود عمر باتری!

پیشتر هم شاهد ارائه این بروزرسانی برای دستگاه های تحت اپراتور AT&T و Verizon در ایالات متحده بودیم. حتی T-Mobile هم در حال عرضه این بروزرسانی برای کاربران خود می‌باشد. برای دریافت این بروزرسانی نیاز به اتصال WiFi دارید. پچ امنیتی ماه مارچ هم همراه این بروزرسانی قرار گرفته است. قبل از دریافت بهتر است از بروز بودن دستگاه خود مطمئن شوید و اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود نمایید. بدون تردید طی هفته‌های آینده همه کاربران ایرانی قادر به دریافت آن خواهند بود. مشخصات گلکسی نوت 5 به گونه‌ای است که در اجرای اندروید 7 هیچ مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند تجربه‌ای بهتر از گذشته را در اختیار کاربران قرار دهد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.