مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 : تصاویر جاسوسی حکایت از کوپه چهار در دارند

دسته بندی : خودرو , ویژه 1983 بازدید شنبه 28 اسفند 1395 نویسنده :
مرسدس بنز AMG GT مدل 2019

در صورتی که از مشتاقان خودروهای مرسدس بنز هستید حتما با مرسدس AMG GT آشنا هستید. اما مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 به صورت کوپه چهار در روانه بازار خواهد شد. با تِک میکس همراه شوید.

خودروی تمام اسپرت مرسدس AMG GT قرار است در سال 2019 با حفظ مشخصات اسپرت خود به صورت 4 در روانه بازار شود. بی‌شک مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 می‌تواند رقیبی جدی برای آئودی RS7 یا پورشه پانامرا باشد. فلسفه طراحی آن چیزی بین کوپه، رودستر و خودرویی 4 در مانند مرسدس بنز E Class می‌باشد. مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 نسبت به رقبا کوتاه‌تر و پهن‌تر خواهد بود.

مرسدس بنز AMG GT مدل 2019

شیب شیشه جلو بسیار کم بوده و شیب شیشه عقب مانند خودروهای فست بک انتخاب شده است. خوشبختانه تصویر جاسوسی از مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 گویای بسیاری از موارد فوق می باشد. نسخه 4 در مرسدس بنز AMG GT کوچک است و مشخصات اصلی کوپه AMG GT را به همراه دارد اما جنبه اسپرت آن کاهش یافته است. تاکنون تنها نسخه GT قابل سفارش بود اما چرا AMG تصمیم گرفته تا دامنه فعالیت‌های خود را افزایش دهد؟ طی سالیان گذشته این برند توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان خریداران خودروهای لوکس تحت عنوان مرسدس بنز پیدا کند در واقع اگر شما به دنبال مدلی خاص از مرسدس بنز هستید باید به سراغ AMG بروید. این شرکت می‌خواهد از این فرصت استثنایی بهره برده و خودروهایی با مشخصات و DNA  خود را در اختیار خریداران قرار دهد. در صورتی که به دنبال خودرویی اسپرت و قدرتمند می‌گردید مرسدس AMG GT را انتخاب نمایید اما اگر می خواهید تا خودروی شما علاوه بر قدرت، راحتی و آسایش هم به همراه داشته باشد پس باید  مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 را انتخاب نمایید. بدین ترتیب انتخاب خودرو برای شما چندان عجیب و دشوار نخواهد بود. در ضمن این خودروی 4 در باید به گونه‌ای طراحی شود که شبیه به CLS نباشد و مشتریان این خودروی دوست داشتنی را نرباید.

پلتفرم این خودرو نسخه بلند شده AMG GT نبوده و نسخه‌ای اسپرت شده از E Class می‌باشد. این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و از نظر مکانیکی هم شباهت فراوانی به Mercedes-AMG E63 دارد. یک موتور شش سیلندر هیبرید که توانی بیش از 400 اسب بخار خواهد داشت نیرو بخش آن خواهد بود. موتور دوم قابل سفارش هم از نوع هشت سیلندر چهار لیتری با توربوی دوگانه که در AMG GT و E63 استفاده شده انتخاب شده است.

این خودرو به احتمال فراوان در سال 2018 روانه بازار خواهد شد. قیمت مرسدس بنز AMG GT مدل 2019 از 100 هزار دلار آغاز خواهد شد. این قیمت بیشتر از قیمت مرسدس بنز CLS تعیین شده است. حتی قیمت آن از پورشه پانامرا هم فراتر رفته است. این خودرو بسیار خاص بوده و تجربه‌ای نوین از سرعت و آسایش را برای راننده به ارمغان  می‌آورد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.