مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 : کدام یک بهتر خواهد بود؟

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 1168 بازدید دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نویسنده :
مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6

حدود 1 ماه است که پرچمداران جدید ال جی و سامسونگ روانه بازار شده‌اند و وقت آن رسیده تا مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 را داشته باشیم. با تِک میکس همراه شوید.

مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 چندان منصافانه نیست زیرا دوربین LG G6 دوگانه بوده و قدرت بیشتری دارد. در سوی دیگر سامسونگ هم به حدی از دوربین اطمینان داشته که ترجیح داده دوربین سال 2016 خود را بروز نماید. بی‌تردید سال 2016 در اختیار سامسونگ گلکسی S7 و گوگل پیسکل بود. اما داستان سال 2017 اندکی متفاوت خواهد بود. دوربین دوگانه می‌تواند بزرگنمایی اپتیکال را به ارمغان بیاورد، جزئیات بیشتری ثبت کرده و عمق مناظر را تشخیص دهد. اما دوربین سامسونگ هم دست و پا بسته نبوده و می‌تواند در تمام شرایط نوری تصاویر خوبی را ثبت نماید. با ادامه مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 همراه ما باشید.

مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6

سامسونگ گلکسی S8 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز گشته است. این دوربین OIS دارد. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.7 بوده و تشخیص فاز خودکار دارد. اندازه هر پیکسل 1.4 میکرومتر می‌باشد. این پیکسل‌های بزرگ می‌تواند جذب نور در محیط‌های تاریک را افزایش دهد. در سوی دیگر LG G6  به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی تجهیز شده که گشودگی دریچه دیافراگم لنز اصلی آن f/1.8 می‌باشد. این لنز از لرزشگیر در 3 جهت، تشخیص فاز خودکار بهره می‌برد. لنز دوم هم دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 بوده و زاویه دید را تا 125 درجه افزایش می‌دهد. در ادامه تصاویر ثبت شده را برای مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 مشاهده خواهیم نمود.

همانطور که ملاحظه فرمودید هر دو دوربین بسیار قدرتمند بوده و توانایی ثبت تصاویر در آن‌ها بی‌نظیر می باشد. براساس مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 می‌توان گفت که دوربین S8 قادر است رنگبندی و وضوح بهتری را در شرایط نوری مساعد برای کاربران به ارمغان بیاورد. در محیط‌های داخلی روشنایی تصاویر سامسونگ کافی بوده و رنگ‌های جذابی را باز تولید می‌کند. اغراق در رنگ‌ها در مواردی همچون ثبت تصویر دسته گل مشکل ساز بوده و قدرت تفکیک گل‌ها از یکدیگر را صلب می‌کند. رنگ‌ها در تصاویر ثبت شده توسط LG G6 طبیعی‌تر بوده و در مواردی بی‌روح می‌باشد. در پاره‌ای موارد نمی‌تواند تصاویر روشنی را ثبت کند مانند محیط‌های داخلی. در صورتی که علاقه‌مند به عکاسی در تارکی یا شب هستید باید بگوییم که بدون تردید LG G6 به دلیل توانایی تصاویر روشن‌تر و جزئیات دقیق‌تر برنده خواهد بود. عملکرد هر دو دوربین سریع می‌باشد و ایرادی به هیچ کدام وارد نیست. اگر بخواهیم مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 را جمع بندی کنیم باید بگوییم که رنگ‌ها در گلکسی S8 جذاب‌تر بوده و در نور کافی تصاویر بهتری ثبت می‌شوند. عملکرد کلی دوربین LG G6 خوب است ولی در شب برنده بی چون و چرا می باشد. قابلیت بزرگنمایی هم بزگ بنده دیگر G6 می‌باشد. در پایان گفت که هر دو دوربین بسیار نزدیک به هم هستند و انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد زیرا نتایج کسب شده فاصله چندانی با یکدیگر ندارند.

 

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.