نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8 به زودی از سوی سامسونگ روانه بازار خواهد شد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 265 بازدید دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نویسنده :
نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8

به مناسبت اکران فیلم سینمایی “دزدان کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند” سامسونگ می‌خواهد از نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8 رونمایی کند. با تِک میکس همراه شوید.

بزودی قسمت جدید فیلم دزدان کارائیب با نام مردان مرده قصه نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) اکران خواهد شد. سامسونگ هم از این فرصت استفاده نموده و قصد ارائه نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8 را دارد. امروز تصویری از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شد. اولین بار نیست که این شرکت نسخه‌ای خاص محدود از پرچمدار خود را با الهام از یک فیلم سینمایی روانه بازار می نماید. سال 2015 شاهد ارائه نسخه Iron Man گلکسی S6 بودیم. رنگبندی و منوی گلکسی S6 کاملا دگرگون شده بود ولی ظاهرا تغییرات در گلکسی S8 محدود می‌شود به رابط کاربری، جعبه و یک قاب خاص که درون جعبه قرار گرفته است.

نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8

به احتمال فراوان مانند نسخه Iron Man این نسخه هم از رابط کاربری خاص خود بهره ببرد. این رابط کاربری با الحاق قاب به گوشی به وسیله چیپ NFC اعمال می‌گردد. در این تصویر دیده می‌شود که یک حلقه طلایی هم درون جعبه قرار داده شده است. ممکن است این حلقه قلابی بوده و خود عکاس به مجموعه افزوده باشد. قیمت نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8 تنها 44 دلار از نسخه معمولی گران‌تر خواهد بود. بدین ترتیب خریداران با پرداختی اندک می‌توانند صاحب تلفنی متفاوت شوند. فروش نسخه دزدان کارائیب گلکسی S8 از ماه ژوئن در چین آغاز خواهد شد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.