مشخصات گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R) به بیرون درز پیدا کرد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 324 بازدید سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 نویسنده :
مشخصات گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R)

سامسونگ بزودی نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 را روانه بازار خواهد نمود. مشخصات گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R) در تصاویری به بیرون درز پیدا کرد. با تِک میکس همراه شوید.

هنگامی که سامسونگ مشغول جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار بود هیچ کس فکر نمی‌کرد که این غول دوست داشتنی دوباره روانه بازار گردد. سامسونگ از تجربه و قدرت بازاریابی خود بهره برده و Galaxy Note 7R را با چند تغییر کوچک بازسازی نموده است. نمونه بارز یک مبارز سخت کوش را می‌توان در سامسونگ یافت. این شرکت نه تنها مایوس نشد بلکه با تمام توان راه را ادامه داد. بسیاری از پیش بینی‌ها می‌گفتند که تغییرات حتی شامل ظاهر محصول گلکسی نوت 7 ریفر هم می‌گردد ولی خوشبختانه بر اساس تصاویری که منتشر شده می‌بینیم که تغییرات بسیار محدود می‌باشند.

مشخصات گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R) حکایت از باتری 3200mAh و اندروید 7 دارند. گلکسی نوت 7 در زمان عرضه دارای باتری 3500mAh بود و سیستم عامل آن اندروید 6.0.1 بود. خوشبختانه سامسونگ بیکار نبوده و سیستم عامل و رابط کاربری را هم به اندروید 7 و Grace UX ارتقا داده است. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R) می‌توان به نمایشگر منحنی 5.7 اینچی QHD، پردازنده Exynos 8890 و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره نمود.

براساس گزارش‌های منتشر شده از حدود 3 تا 4 میلیون دستگاه فرخوان شده تنها حدود 300 هزار از آن‌ها در کره جنوبی به فروش خواهد رسید. کدهای این دستگاه‌ها به ترتیب SM-N935K, SM-N935L یا SM-N935S  خواهد بود. قیمت گلکسی نوت 7 ریفر (Galaxy Note 7R) برای کره جنوبی حدود 620 دلار در نظر گرفته شده است. این قیمت اندکی گران به نظر می‌آید. احتمالا برای بازارهایی غیر از کره شاهد قیمت ارزان‌تری خواهیم بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.