سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) به همراه پردازنده Core i5 و Core i7 رونمایی شد

دسته بندی : کامپیوتر , ویژه , ویندوز 801 بازدید چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نویسنده :
سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

اولین لپ تاپ خانواده سرفیس به همراه ویندوز 10 اس توسط مایکروسافت رونمایی شد. در ادامه می‌خواهیم شما را با مشخصات سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) آشنا نماییم. با تِک میکس همراه شوید.

مایکروسافت در مراسم رونمایی از ویندوز 10 اس که حوزه آموزش را هدف گرفته از سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) رونمایی نمود. مشخصات آن بسیار عالی بوده و می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشد. مایکروسافت تلاش کرده تا لپ تاپی قدرتمند و در حد نام خود ارائه نماید. هدف عرضه ویندوز 10 اس مقابله با دستگاه‌های ارزان قیمت کروم بوک می‌باشد ولی برای بد نام نکردن برند سرفیس این دستگاه با پایه قیمت 999 دلار روانه بازار خواهد شد.

سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

مشخصات سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) چیزی از بهترین‌های بازار کم ندارد و به راحتی می‌تواند با آن‌ها به رقابت بپردازد. نمایشگر 13.5 اینچی آن از رزولوشن 2256*1504 بوده و تراکم پیکسلی آن 201ppi می‌باشد که برای یک لپ تاپ بسیار عالیست. این نمایشگر لمسی بوده و از 10 لمس همزمان پشتیبانی به عمل می‌آورد. گوریلا گلس 3 وظیفه محافظت از نمایشگر را بر عهده دارد. گزینه‌هایی بین 4 یا 8 یا 16 گیگابایت برای رم در نظر گرفته شده است. پردازنده نسل هفتم Core i5 و Core i7 وظیفه پردازش را برعهده دارند. حافظه داخلی 128 یا 256 یا 512 گیگابایت به صورت SSD برای سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) در نظر گرفته شده است. عمر باتری خارق العاده بوده و می‌تواند تا 14.5 ساعت بدون وقفه ویدئو پخش کند. وزن آن تنها 1.25 کیلوگرم بوده که جز سبک وزن‌های بازار به حساب می‌آید.

سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop)

مشخصات سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) به اندازه‌ای خوب است که می‌توانید از طریق فروشگاه ویندوز، آن را به ویندوز 10 پرو ارتقا دهید. پیش فروش آن در 20 کشور آغاز شده  به زودی شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود. حتی نسخه پایه هم برای ایران عالی بوده و می‌تواند تجربه ای بی‌نظیر برای کاربر به ارمغان بیاورد البته باید به ویندوز 10 پرو ارتقا دهید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید. ویندوز 10 اس برای ایران کاربردی نبوده و نمی‌تواند تا چند سال آینده جایگاه مناسبی را کسب نماید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.