گوشی می 6 شیائومی معرفی شد؛ اسنپدراگون 835 و دوربین دوگانه مشابه با آیفون 7 پلاس

دسته بندی : موبایل , ویژه 329 بازدید جمعه 1 اردیبهشت 1396 نویسنده :
گوشی می 6 شیائومی

گوشی می 6 شیائومی سرانجام رسمی شد و آنگونه که پیداست بسیاری از شایعات درست از آب درآمده است. این گوشی هوشمند بوسیله‌ی یک تراشه اسنپدراگون 835 پشتیبانی شده و همراه با یک دوربین دوگانه قدرتمند به بازار می آید. با تک میکس همراه باشید.

از سوی دیگر هرچند که شیائومی با فناوری لبه های میده بیگانه نیست، اما این بار تاکید زیادی بر روی کیفیت ساخت و طراحی محصول جدیدش کرده است.
می 6 دارای بدنه ی شیشه ای با لبه های خمیده در جلو و عقب است که توسط یک قاب فولادی محافظت می شود. شیائومی در رابطه با این بدنه اعلام کرده که ساخت هر کدام از آن ها 12 روز طول کشیده و از 40 مرحله ی مختلف گذر کرده اند.

همچنین یک نسخه گران قیمت نیز وجود دارد که در آن بدنه ی پشتی از جنس سرامیک و دوربین های دوگانه دارای رینگ هایی از جنس طلای 18 عیار هستند. (همچون نسخه خاص می میکس )
در بخش تصویربرداری شاهد یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی هستیم که دارای طراحی هم سطح با بدنه است و شامل یک لنز زاویه باز و یک لنز tele مشابه با لنز بکار رفته در گوشی آیفون 7 پلاس است که زوم اپتیکال 2x بدون اتلاف را میسر می سازد. همچنین حالت پرتره‌ی آیفون 7 را نیز در اینجا داریم که به شما قابلیت بلور کردن منظره پشت سوژه را می دهد. یک لرزشگیر 4 محوره نیز وظیفه تثبیت تصاویر لنز واید دوربین 12 مگاپیکسلی را بر عهده دارد.

می 6 شیائومی

در داخل بدنه ، تراشه اسنپدراگون 835 همراه با یک رم 6 گیگابایتی قرار گرفته و حافظه داخلی نیز 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. نمایشگر 5.15 اینچی می 6 از وضوح فول اچ دی بهره می برد. جک 3.5 میلی متری نیز از شیائومی می 6 رخت بربسته اما از سوی دیگر شاهد استفاده از اسپیکرهای استریو و قابلیت ضد پاشش آب هستیم.
یک باتری 3350 میلی آمپری چراغ گوشی را روشن نگه می دارد که با توجه به اینکه اسنپدراگون 835 به میزان 25 درصد کم مصرف تر از اسنپ 820 است، احتمالا مشکلی در زمینه انرژی نخواهد داشت. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر دکمه هوم قرار گرفته است.
گوشی mi 6 شیائومی از تاریخ 28 آپریل با قیمت 360 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی، 420 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و با قیمت 435 دلار برای نسخه سرامیکی در 11 رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.