رندر نوکیا 9 حکایت از نمایشگر بدون حاشیه و دوربین دوگانه همسطح با بخش پشتی دارد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 191 بازدید شنبه 26 فروردین 1396 نویسنده :
رندر نوکیا 9

پرچمدار سال 2017 نوکیا قطعا Nokia 9 خواهد بود. تصاویر شبیه سازی یا رندر نوکیا 9 خبر از نمایشگر تمام صفحه مانند LG G6 و دوربینی دوگانه در بخش پشتی دارند. با تِک میکس همراه شوید.

شایعات پیرامون مشخصات نوکیا 9 بالا گرفته و تمام رسانه‌ها در انتظار تلفنی بسیار قدرتمند و پیشرو هستند. ظاهرا Nokia 9 حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و سامسونگ و اپل را با چالشی جدی رو به رو خواهد نمود. افشاگری‌ها پیرامون ظاهر دستگاه در حدی بوده که توانسته‌اند نسخه نهایی را شبیه سازی کرده و در اختیار عموم قرار دهند. رندر نوکیا 9 به تلفن نهایی بسیار شبیه بوده و تفاوت چندانی نخواهد داشت.

رندر نوکیا 9

مانند سامسونگ و ال جی، نوکیا هم حاشیه‌های نمایشگر را حذف کرده و تنها 2 لبه باریک بالایی و پایینی را برای قرار دادن میکروفن، بلندگو، حسگرها و دوربین خودنگار حفظ کرده است. حاشیه‌های سمت چپ و راست نمایشگر بطور کامل حذف شده‌اند. نسبت نمایشگر به احتمال فراوان 18:9 خواهد بود. در بخش پشتی هم دوربین دوگانه به صورت عمودی و کاملا همسطح بدنه قرار گرفته است. فلش بسیار قدرتمندی زیر دو لنز قرار گرفته و مجموعه دوربین را تکمیل می‌نماید. از دیگر مشخصات نوکیا 9 می‌تواند به ضخامت آن اشاره کرد. همانطور که در رندر نوکیا 9 مشاهده می‌نمایید بسیار باریک بوده و ضخامت آن تنها 6.2 میلیمتر می‌باشد. اندازه نمایشگر 5.5 اینچ در نظر گرفته شده و پردازنده Snapdragon 835 برای آن انتخاب شده است. متاسفانه تاریخ رونمایی هنوز مشخص نیست ولی اطلاعات خوبی از پرچمدار نوکیا در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.