کالبد شکافی سامسونگ گلکسی اس 8 : استفاده از باتری غیر قابل اشتعال

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 327 بازدید شنبه 26 فروردین 1396 نویسنده :
کالبد شکافی سامسونگ گلکسی اس 8

تمام توجهات سمت پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8 معطوف شده است. ویدئوی کالبد شکافی سامسونگ گلکسی اس 8 خبر از باتری غیر قابل اشتعال می‌دهد. با تِک میکس همراه شوید.

سال گذشته و در پی رونمایی از گلکسی نوت 7 فاجعه بزرگ برای سامسونگ رخ داد. این شرکت تا مرز سقوط پیش رفت. آبروی چندین ساله این شرکت به حراج گذاشته شد و رقبایی همچون اپل رشد چشمگیری در سود به خود دیدند. عدم بررسی باتری گلکسی نوت 7 باعث شد تا انفجارهایی غیر منتظره رخ دهد. عدم شناسایی علل باعث توقف تولید گلکسی نوت 7 گردید و خسارتی در حدود 5.5 میلیارد دلار به سامسونگ وارد آمد. ظاهرا طی ماه‌های گذشته سامسونگ سخت کار  کرده و توانسته تغییری بزرگ در صنعت باتری به وجود آورد. باتری‌های سامسونگ دیگر مشتعل نخواهند شد و شاهد انفجار و آتش سوزی نخواهیم بود. در ادامه می‌توانیم شکنجه و کالبد شکافی سامسونگ گلکسی اس 8 را تماشا نماییم:

همانطور که دید مقاومت و کیفیت دستگاه بسیار خوب بوده و سامسونگ توانسته مهندسی فوق العاده‌ای در زمینه ساخت و طراحی داشته باشد. در اثر سقوط، تنها بخش‌های کناری نمایشگر آسیب دیدند ولی در عملکرد آن آسیبی رخ نداد. پس از جداسازی شیشه پشتی هم عملکرد گلکسی اس 8 پایدار و بدون مشکل ماند. حتی در ثانیه‌های اول هم دستگاه برش نتوانست آسیبی جدی برساند و پس از بریدن نمایشگر شاهد خاموش شدن آن بودیم. کیفیت ساخت پرچمدار سامسونگ نسبت به نسل‌های قبل افزایش داشته و توانسته خود را به سطح جدیدی برساند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.