مشخصات شیائومی Mi Max 2 پیش از رونمایی در تاریخ 19 آوریل لو رفت

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 318 بازدید پنجشنبه 24 فروردین 1396 نویسنده :
مشخصات شیائومی Mi Max 2

شیائومی قصد دارد تا هفته آینده از فبلت غول پیکر خود رونمایی نماید. خوشبختانه شماری از مشخصات شیائومی Mi Max 2 پیش از رونمایی به بیرون درز پیدا کرد. با تِک میکس همراه شوید.

همه توجهات معطوف رونمایی از شیائومی می 6 می باشد. رونمایی از Xiaomi Mi 6 در تاریخ 19 آوریل رخ خواهد داد. اما ظاهرا این شرکت قصد دارد تا نسل دوم فبلت غول پیکر خود را در کنار آن ها رونمایی کند. شیائومی می مکس سال گذشته توانست فروش خوبی را تجربه نمایند و نمایشگر 6.4 اینچی برای آن بسیار خوش یمن بود. حالا Xiaomi Mi Max 2 آماده ورود به بازار شده است.

مشخصات شیائومی Mi Max 2 بسیار جذاب بوده و ارتقایی کامل نسل اول به شمار می رود. نمایشگر 6.44 اینچی با روزولوشن FHD و پردازنده Snapdragon 626 از مهمترین مشخصات آن به حساب می آیند. باتری بزرگ 5000mAh وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. این باتری حداقل یک روز دوام خواهد آورد و خیال کاربر از بابت شارژ کاملا آسوده خواهد بود. سیستم عامل آن اندروید 7.1 بوده و دوربین خودنگار آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. ظاهرا باید منتظر رابط کاربری جدید MIUI باشیم. این رابط کاربری با شماری ویژگی جدید به روز شده است. شایعه مختصری وجود دارد که می گوید این تلفن با پردازنده بسیار قدرتمند Snapdragon 660 وارد بازار خواهد شد. از دید ما احتمال پردازنده Snapdragon 626 بسیار بیشتر است. قیمت شیائومی Mi Max 2 حدود 245 در نظر گرفته شده که بسیار ایده آل بوده و می تواند کاربران زیادی را مخصوصا در ایران به سوی جلب نماید. باید تا 19 آوریل منتظر ماند و دید که شیائومی چه برنامه ای برای رونمایی محصولات جدید خود دارد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.