کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو در اختیار شرکت‌های سازنده بازی قرار گرفت

دسته بندی : ایکس باکس , بازی , ویژه 663 بازدید پنجشنبه 24 فروردین 1396 نویسنده :
کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو

مایکروسافت تولید ایکس باکس Scorpio را آغاز و در این مسیر می‌خواهد تا به وسیله کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو ، سازندگان بازی را در جریان فعالیت خود قرار دهد. با تِک میکس همراه شوید.

مایکروسافت می‌خواهد تا قدرتمندترین کنسول تاریخ را بدون کم و کاستی رونمایی کرده و کاربران بی‌شماری را به خرید آن ترغیب نماید. این کنسول به قدری قدرتمند است که می‌تواند حداقل 2 سال بر بازار حکمرانی نماید. تصاویری از کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. از نظر ظاهری شباهت فراوانی به ایکس باکس وان اس دارد. به طور قطع این طرح با نسخه نهایی متفاوت خواهد بود زیرا این کیت از درایور بلوری بی‌بهره بوده و تنها می‌توان از حافظه داخلی آن بهره برد.

کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو

کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو از نسخه نهایی قدرتمند بوده زیرا مشخصات سخت افزاری آن اندکی بهتر می‌باشد. این کیت از پردازنده گرافیکی 44 هسته‌ای با فرکانس 1172MHz که خروجی آن 6.6 ترافلاپس است بهره می‌برد. رم دستگاه به جای 12 گیگ، 24 گیگابایت از نوع GDDR5 انتخاب شده و حافظه داخلی آن 1 ترابایت می‌باشد. با خواندن این مشخصات قطعا بسیاری از خوره‌های بازی دوست دارند که به جای نسخه نهایی می‌توانستند صاحب کیت توسعه ایکس باکس اسکورپیو شوند! مایکروسافت برای اینکه سازندگان بازی دید وسیع‌تری از آینده صنعت بازی داشته باشند این کیت قدرتمند را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

مدیرعامل AMD می‌گوید که مشخصات ایکس باکس اسکورپیو پاسخگوی واقعیت مجازی بوده و این شرکت می‌تواند مایکروسافت را در مسیر واقعیت مجازی کمک نماید. هنوز مشخص نیست که آیا HTC Vive یا Oculus Rift بر روی این کنسول فعالیتی انجام خواهند داد یا خیر. در نمایشگاه E3 سال 2017 مشخص خواهد شد که واقعیت مجازی بر روی این کنسول چه ظاهر و کیفیتی خواهد داشت. همانطور که دیدیم در اجرای بازی 4K با 60 فریم در ثانیه هیچ مشکلی نبود و قدرت فراوان، این کنسول را در همه زمینه‌ها پیشتاز بازار خواهد نمود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.