آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8 به وسیله مجسمه‌هایی غول پیکر در سراسر بریتانیا

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 313 بازدید چهارشنبه 23 فروردین 1396 نویسنده :
آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8

ایده‌ای خلاقانه توسط سامسونگ برای تبلیغ Galaxy s8 اجرا شده است. این شرکت برای آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8 از مجسمه‌هایی بزرگ در بریتانیا استفاده کرده است. با تِک میکس همراه شوید.

برای این که مردم بریتانیا از ورود گلکسی اس 8 به بازار مطلع شوند این شرکت اقدام به ساخت مجسمه‌هایی بسیار بزرگ از پرچمدار جدید خود نموده و آن‌ها را در بناهای تاریخی یا مناظر عمومی یا حتی مکان‌های پرتردد قرار داده است. تمرکز بر روی نمایشگر تمام صفحه یکی از ویژگی‌های بارز این مجسمه‌ها می باشد. ارتفاع این مجسمه‌ها 3.65 متر می‌باشد! مکان‌هایی مانند Stonehenge یا لندن، بورنموث حتی St. Ives Cornwall برای قرار دادن آن‌ها انتخاب شده است.

آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8

حس رهایی از حاشیه و قاب اولین حسی است که با نگاه کردن به این تندیس‌ها به انسان دست می‌دهد. این برای اولین بار است که سامسونگ به دنیای نمایشگرهای تمام صفحه ورود کرده و برای بسیاری از کاربران حسی بی‌همتا پدید آورده است. کمپین تبلیغاتی سامسونگ هزینه‌های فراوانی برای معرفی محصول جدید پرداخت نموده است. برای نمونه آن‌ها تمام تابلوهای تبلیغاتی میدان تایمز نیویورک را در اختیار گرفته اند و شاهد پخش بی‌وقفه تبلیغ برای محصول جدید سامسونگ از طریق آن‌ها می‌باشیم. به زودی شاهد حضور گسترده این محصول دوست داشتنی در ایران خواهیم بود و می‌توانیم از نزدیک با پرچمدار جدید سامسونگ رو به رو شویم.

آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8 آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8 آشنایی با سامسونگ گلکسی اس 8

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.