شیائومی می بند 2 موفق به کسب جایزه طراحی German Red Dot شد

دسته بندی : پوشیدنی , دستبند سلامتی , ویژه 512 بازدید دوشنبه 21 فروردین 1396 نویسنده :
شیائومی می بند 2

Xiaomi توانسته با دستبندهای سلامتی خود، جایگاه محکمی در این بخش از بازار به دست آورد. شیائومی می بند 2 توانست جایزه German Red Dot را دریافت نماید. با تِک میکس همراه شوید.

شیائومی طی دو سال گذشته توانسته دستبندهای سلامتی خلاقانه و ارزان قیمتی را روانه بازار نماید. قیمت پایین در کنار کیفیت و کارایی مناسب توانسته موفقیتی بی‌نظیر را نصیب شیائومی گرداند. شیائومی می بند 2 (Xiaomi Mi Band 2) موفق یه کسب جایزه طراحی Red Dot Design شده است. این خبر را اکانت رسمی می بند 2 در شبکه اجتماعی Weibo اعلام نمود.

شیائومی می بند 2

Red Dot Design یک جایزه طراحی بین المللی بوده که توسط موسسه Design Zentrum Nordrhein Westfalen حمایت می‌شود. این موسسه آلمانی و جایزه آن معتبر به حساب می‌آید. این جایزه در سه زمینه طراحی محصول، شرکت‌های طراحی و طراحی‌های مفهومی از سال 1955 به طراحان و سازندگان اعطا شده و جایزه آن نیز طی جشنی خاص تقدیم برنده می‌گردد. این جایزه بسیار محبوب بوده و بیش از 15500 شرکت کننده از 70 کشور در سال 2014 داشته است. مراسم اعطای جایزه در ماه جولای 2017 برگزار خواهد گردید.

شیائومی می بند 2

دستبند سلامتی شیائومی می بند 2 به دلیل نوآوری‌های فراوان خود در زمینه طراحی توانسته برنده این جایزه مهم گردد. به احتمال فراوان شاهد رونمایی نسخه‌ای خاص از شیائومی می بند 2 به عنوان یادبود این جایزه خواهیم بود. این شرکت تصویری از نسخه‌ای ویژه با لوگوی Red Dot را در فضای مجازی منتشر نموده است. باید منظر ماند و دید که این نسخه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت یا خیر! در حال حاضر قیمت دستبند سلامتی شیائومی می بند 2 در بازار ایران بین 100 تا 140 هزار تومان می‌باشد که نسبت به رقبا بسیار ارزان‌تر بوده و از پشتیبانی خوبی بهره می برد. شیائومی توانسته با کاستن از سود بر شمار مشتریان خود به صورت تصاعدی بیافزاید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.