سرفیس استودیو (Surface Studio) اولین کامپیوتر رومیزی مایکروسافت رونمایی شد

دسته بندی : کامپیوتر , ویژه 2 , ویندوز 484 بازدید چهارشنبه 5 آبان 1395 نویسنده :
سرفیس استودیو (Surface Studio)

شایعات به حقیقت پیوست. اولین کامپیوتر رومیزی مایکروسافت با نام سرفیس استودیو (Surface Studio) رونمایی شد. شروع قیمت از 3000 دلار و تحویل از ماه دسامبر! برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تِک میکس همراه شوید.

سرفیس استودیو (Surface Studio)

امشب طی مراسمی که توسط مایکروسافت برگزار شد مجموعه‌های گوناگونی تحت برند سرفیس رونمایی و یا بروز شدند. مهم‌ترین بخش مراسم امشب مربوط به رونمایی از سرفیس استودیو (Surface Studio) می‌شود. دستگاهی که برای رویارویی مستقیم با iMac اپل ساخته شده است. نمایشگر لمسی آن 28 اینچ بوده و ضخامت دستگاه تنها 28 میلی متر است. نمایشگر آن از 13.5 میلیون پیکسل تشکیل شده که تعداد پیکسل‌های آن حدود 63 درصد بیشتر از یک نمایشگر 4K می‌باشد. سیستم عامل آن مطابق انتظار ویندوز 10 خواهد بود ولی همراه با بروزرسانی آتی ویندوز 10 یعنی Creators Update ارائه خواهد شد.

سرفیس استودیو (Surface Studio)

یکی از بخش‌های شگفت انگیز سرفیس استودیو (Surface Studio) به کیفیت PixelSense Display باز می‌گردد. این نمایشگر می‌تواند بین رنگ‌های DCI-P3 و RGB تغییر وضعیت دهد. این ویژگی مخصوص طراحان گرافیکی ساخته شده است. طراحی هوشمندانه سرفیس استودیو هیچ شباهتی به iMac ندارد. لولای جدیدی که به نام zero-gravity hinge در این دستگاه به کار گرفته شده به شما این امکان را خواهد زاویه نمایشگر تا 20 درجه کاهش دهید.

سرفیس استودیو (Surface Studio)

از هم اکنون می‌توانید سرفیس استودیو را پیش خرید نمایید. قیمت این دستگاه خارق العاده از 3000 دلار آغاز می‌گردد. مدل پایه دارای پردازنده نسل ششم Intel Core i5، یک ترابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم، گرافیک 2 گیگابایتی خواهد بود.با پرداخت 500 دلار بیش‌تر می‌توانید از پردازنده قدرتمند Core i7 CPU، شانزده گیگابایت رم بهره ببرید. گران‌ترین مدل آن از پردازنده Core i7 CPU، دو ترابایت حافظه ترکیبی، 32 گیگابایت رم و گرافیک 4GB NVIDIA GeForce 980M بهره می‌برد. تحویل همه مدل‌ها از 15 دسامبر آغاز خواهد شد.

سرفیس استودیو (Surface Studio)

به طور طبیعی مایکروسافت یک صفحه کلید و موس بی‌سیم را متناسب با دستگاه در نظر گرفته که در کنار نمایشگر لمسی می‌تواند احاطه کاملی برای انجام کلیه امور به ارمغان بیاورد. قلم Surface Pen هم درون جعبه قرار خواهد گرفت. نکته بسیار جالبی وجود دارد و آن هم امکان استفاده از کنترلر کنسول ایکس باکس بدون نیاز به واسطه بر روی سرفیس استودیو می باشد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.