آپدیت 4.5 پلی استیشن 4 منتشر شد؛ اکنون می‌توانید هارد اکسترنال خود را به PS4 متصل کنید

دسته بندی : بازی , پلی استیشن 810 بازدید پنجشنبه 19 اسفند 1395 نویسنده :
آپدیت 4.5 پلی استیشن 4

آپدیت 4.5 پلی استیشن 4 امروز منتشر شد و ویژگی Boost Mode و پشتیبانی از هارد اکسترنال را به این کنسول اضافه کرد. در ادامه برای اطلاع از جزییات این آپدیت با تِک میکس همراه شوید.

حالت Boost بیشتر برای دستگاه‌های پرو در نظر گرفته شده و کیفیت بصری و سرعت فریم بازی‌ها را روی این کنسول افزایش می‌دهد. همچنین این حالت می‌تواند زمان بارگذاری بازی‌ها را روی دستگاه‌های پرو کاهش دهد. البته سونی متذکر شد که چنین نیست که تمام بازی‌ها با این قابلیت سازگار باشند، اما می‌توان انتظار داشت روی اکثر بازی‌ها تاثیر گذار باشد. این حالت در بخش Settings > System قابل فعال‌سازی خواهد بود.

آپدیت 4.5 پلی استیشن 4 همچنین نمایش عکس‌های 2 بعدی را در هدست واقعیت مجازی بهبود می‌دهد. پیش از این اگر با واقعیت مجازی مشغول انجام بازی بودید و و به صفحه home بازمی‌گشتید متوجه پایین آمدن وضوح تصویر نسبت به TV Social Screen می‌شدید. اما پس از این این آپدیت، وضوح تصویر پس از خروج از حالت VR بهتر خواهد بود.

همچنین کیفیت رزولوشن برای حالت سینماتیک واقعیت مجازی از 90 هرتز به 120 هرتز برای تلویزیون‌های سایز کوچک تا متوسط، افزایش می‌یابد.

آپدیت 4.5 پلی استیشن 4 قابلیت چت صوتی را برای ویندوز، مک و دستگاه‌های اکسپریا اضافه می‌کند. همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کتید، این قابلیت با کلیک کردن روی آیکون میکروفون روی نوار ابزار روشن و خاموش می‌شود.

آپدیت 4.5 پلی استیشن 4

همچنین با آپدیت 4.5 پلی استیشن 4، آیکونی اضافه می‌شود که شبیه گوشی هوشمند است، و هنگامی ظاهر می‌شود که شخص به PSN متصل است اما از کنسول خود استفاده نمی‌کند – مثلا وقتی که فرد از طریق اپ پلی استیشن با گوشی اندروید به وارد PSN می‌شود.

همچنین سونی اعلام کرد در حال آماده‌سازی Playstation Messegas و PlayStation Communities iOS and Android fh  با قابلیت‌های زیر است:

  • هنگامی که از دوستان خود party invitation دریافت می‌کنید، می‌توانید به سرعت جواب دهید “I’ll join later” یا “Sorry, I can’t join”.
  • در اپ Communities، می‌توانید به سرعت وصعیت شکبه PSN را در Settings > View Status of PSN Services چک کنید.
  • همچنید در در اپ Communities، کاربران آی او اس میتوانند با یک نگاه به گوشه راست بالایی اپ متوجه شوند که آیا پست جدیدی در انجمن آن‌ها وجود دارد یا خیر.
امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.