رندر تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) همراه با قلم S Pen فاش شد

دسته بندی : اندروید , تبلت 582 بازدید سه شنبه 26 بهمن 1395 نویسنده :
سامسونگ گلکسی تب اس 3

سامسونگ می‌خواهد در جریان نمایشگاه MWC 2017 از بهترین تبلت اندرویدی خود رونمایی کند. امروز اولین رندر تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 در فضای مجازی منتشر شد. با تِک میکس همراه شوید.

نمایشگاه MWC 2017 برای بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ، نقطه عطف تلقی می گردد زیرا می خواهند مسیر خود در سال 2017 را به همگان نشان دهند. واکنش ها و بازخوردهای رسانه ها می تواند سنگ محک بزرگی برای محصولات شرکت ها باشد. سامسونگ می خواهد از نسل جدید بهترین تبلت خود یعنی  سامسونگ گلکسی تب اس 3  در این نمایشگاه رونمایی کند. ظاهرا این تبلت همراه با قلم S Pen روانه بازار خواهد شد.

متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از مشخصات و حساسیت قلم S Pen مخصوص Galaxy Tab S3 در دست نیست. به احتمال فراوان این قلم شبیه به نمونه استفاده شده در گلکسی نوت 7 باشد. این تبلت در یک نسخه 9.7 اینچی روانه بازار خواهد شد و تا کنون خبری از نسخه 8 اینچی نیست. این نمایشگر از نوع SuperAMOLED با رزولوشن 2048×1536 خواهد بود. براساس گزارش واصله پردازنده آن Snapdragon 820 خواهد بود. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر موارد قابل ذکر می باشد. دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل و دوربین خودنگار آن 4.7 مگاپیکسل خواهد بود. این تبلت در دو مدل WiFi  و WiFi+Cellular روانه بازار می شود. در حال حاضر تنها دو رنگ سیاه و نقره ای برای خرید متصور است.

 

قیمت سامسونگ گلکسی تب اس 3 حدود 580 دلار خواهد بود. البته این قیمت برای مدل WiFi تعیین شده است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.