سرمایه گذاری سامسونگ در هوش مصنوعی می‌تواند تا 1 میلیارد دلار افزایش یابد

دسته بندی : علم و دانش , گوناگون 305 بازدید چهارشنبه 4 اسفند 1395 نویسنده :
سرمایه گذاری سامسونگ در هوش مصنوعی

همه ما می‌دانیم که هوش مصنوعی با AI بخش بزرگی از آینده را تشکیل خواهد داد. سرمایه گذاری سامسونگ در هوش مصنوعی می‌تواند بسیار گسترده‌تر از امروز شود. با تِک میکس همراه شوید.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ می‌توانند این صنعت نوظهور را با قدرت هر چه بیشتر به پیش برانند. حرکت‌های اخیر این شرکت موید همین موضوع است. یکی از منابع اعلام کرده است که این شرکت در نظر دارد در زمینه هوش مصنوعی تا 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری نماید. این منبع ناشناس آمریکایی می‌گوید که سرمایه گذاری سامسونگ در هوش مصنوعی به وسیله جمع آوری و سرمایه گذاری از طریق سهام رخ خواهد داد.

[quote] با وجود معاملات اخیر، مقامات سامسونگ به این نتیجه رسیده‌اند که نیاز به سرمایه گذاری اساسی و بنیادین در این زمینه دارند.  [/quote]

براساس این گزارش می‌توان دید که سامسونگ به خوبی ارزش هوش مصنوعی را درک کرده و فهمیده که آینده از آن Artificial Intelligence خواهد بود. ظاهرا سامسونگ از گذشته درس گرفته و نمی‌خواهد اشتباه خود در عدم خرید اندروید از گوگل را تکرار نماید. در سال 2005 سامسونگ این فرصت را داشت تا سیستم عامل اندروید را از چنگ گوگل در بیاورد ولی عدم تدبیر مدیران وقت این فرصت طلایی را از آن‌ها دور ساخت. سامسونگ هم اکنون همکاری تنگاتنگی در زمینه هوش مصنوعی با گوگل دارد.

شرکت‌های بزرگ دیگری مانند LG و Facebook در حال تحقیق و توسعه هوش مصنوعی هستند. این شرکت‌ها می‌خواهند خدمات خود را به وسیله هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار دهند. امیدواریم روزی هوش مصنوعی بلای جان بشر نشود!

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.