دانلود آپدیت بازی پوکمون گو 80 شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌نماید

دسته بندی : iOS , اندروید , بازی , بازی های موبایل , تلفن همراه 759 بازدید چهارشنبه 27 بهمن 1395 نویسنده :
آپدیت بازی پوکمون گو

در صورتی که همچنان جز طرفداران بازی Pokemon Go محسوب می‌شوید باید آپدیت بازی پوکمون گو رو دانلود نمایید تا از اضافه شدن شخصیت های جدید لذت ببرید. با تِک میکس همراه شوید.

امروز بروزرسانی حجیمی از سوی شرکت نیانتیک برای بازی پوکمون گو منتشر شد. بر اساس این بروزرسانی حدود 80 شخصیت Johto Pokémon از بازی‌های Pokémon Gold و Silver به بازی افزوده شده است. این شخصیت‌ها شامل مواردی همچون Chikorita, Cyndaquil, Totodile و … می‌گردد و تنها محدود به تخم نمی‌شوند مانند شخصیت‌هایی که در ماه دسامبر عرضه شدند.

در آپدیت بازی پوکمون گو ، آواتارها و لباس‌هایی جدید برای شخصی سازی و تغییر ظاهر تعلیم دهنده در اختیار کاربران قرار گرفته است. تغییرات دیگر شامل دو تمشک جدید، شخصیت‌های انقلابی و تغییر مکانیزم گیم پلی می‌باشد.

[quote] هنگامی که شما با یک پوکمون وحشی روبه‌رو می‌شوید از انجام عکس‌العمل‌های جدید آن‌ها در راه شکار غافلگیر نشوید. چرخ و فلک‌های جدیدی برای انتخاب تمشک یا Poké Balls به صورت مستقیم بر روی نمایشگر طراحی شده‌اند. پس توانایی خود را افزایش دهید و پوکمون‌های خاص را شکار نمایید. [/quote]

این بروزرسانی براساس ادعای نیانتیک اوخر این هفته به صورت جهانی عرضه خواهد شد. پس اگر هنوز این بروزرسانی برای شما منتشر نشده اصلا تعجب نکنید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.