اپل محصولات Withings را به دلیل نزاع بر سر ثبت اختراع از فروشگاه حذف کرد

دسته بندی : لوازم جانبی 519 بازدید شنبه 4 دی 1395 نویسنده :
محصولات Withings

محصولات Withings در فروشگاه اپل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. اما با خریدن شرکت Withings در اوایل سال 2016 توسط نوکیا، دعوای پتنتی بزرگی بین شرکت آغاز شده است. با تِک میکس همراه شوید.

اپل تمام محصولات Withings را از فروشگاه آنلاین خود حذف نموده است. این اقدام برای جلوگیری از نزاع بر سر ثبت اختراع با نوکیا می باشد. اوایل سال 2016 نوکیا توانست با مبلغ 192 میلیون دلار شرکت تولید کننده محصولات مرتبط با سلامتی با نام Withings را تصاحب نماید. با این اقدام نوکیا توانست گامی بلند در تولید محصولات هوشمند بر دارد.

پیش از این هم شرکت Bose محصولی مشابه با ترازوی هوشمند شرکت Withings را به صورت انحصاری برای NFL تولید کرده بود. شرکت مذکور با شکایت از Bose توانست آن ها را مجبور به پرداخت حق استفاده از ثبت اختراع ها نماید. به احتمال فراوان برای فروش مجدد این محصولات در آینده ای نه چندان دور مذاکرات میان شرکت ها به نتیجه خواهد رسید. در همین اواخر محصولات شرکت Withings با Home Kit اپل همگام شده بودند و می توانستید از این هماهنگی و یکپارچگی نهایت بهره ببرید. هنوز مشخص نیست که این هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار دنباله دار خواهد بود یا نه؟ باید تا چند روز دیگر منتظر ماند شاهد نزاع بین نوکیا و اپل باشیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.