وال‌استریت ژورنال: تاخیر در عرضه هندزفری بیسیم ایرپاد اپل خدشه بر اعتبار شرکت خواهد بود

دسته بندی : iOS , لوازم جانبی , موبایل 3587 بازدید یکشنبه 21 آذر 1395 نویسنده :
هندزفری بیسیم ایرپاد

در ماه اکتبر اپل اعلام کرد که عرضه هندزفری بیسیم ایرپاد همراه با تاخیر خواهد بود. و دلیل مشخصی برای این تاخیر ذکر نشد جز بیانیه ای کوتاه مبنی بر اینکه زمان بیشتری برای آماده سازی محصول لازم است. و تا این لحظه نیز زمان نهایی عرضه این هدفون اعلام نشده است. با تک میکس همراه باشید.
ماه گذشته نیز موسسه بانکی بارکلیز گفته بود که اپل آماده تولید 10 تا 15 میلیون دستگاه هندزفری وایرلس ایرپاد در این ماه است.
همچنین لازم به ذکر است که دلیل اصلی تولید هدفون بیسیم AirPods حذف جک 3.5 میلی متری در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بود، که ظاهرا اپل در تولید سروقت این محصول دچار مشکل است.
تاخیر در عرضه ایرپادز ضربه شدیدی به نام مشهور اپل زده و موجب خشم کاربرانی شده که مدت ها منتظر این هدفون ها بودند. یکی از فرضیاتی که به عنوان دلیل این تاخیر از آن یاد می شود، عدم هماهنگی گوشی های چپ و راست در دریافت مستقل صدا است. مورد احتمالی دیگر میکروفون محصول می باشد، که باید صدای کاربر را از نویز بک گراند در زمانیکه از مدار میکروفون عبور می‌کند، جدا کند.
یکی از تحلیلگران مستقل به نام Neil Cybart معتقد است که عقب افتادن زمان عرضه این هدفون ها حاکی از وجود مشکلی جدی در این محصول است و در صورت تعجیل در عرضه محصول، ریسک وجود هرگونه مشکل و خرابی وجود دارد. بنابراین باید منتظر یک محصول کامل و بدون نقص ماند.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.