قیمت دستبند سلامتی Meizu Band به همراه نمایشگر OLED تنها 31 دلار است

دسته بندی : پوشیدنی , دستبند سلامتی 692 بازدید سه شنبه 16 آذر 1395 نویسنده :
دستبند سلامتی Meizu Band

شرکت نامدار چینی میزو توانسته دستبند سلامتی ارزان قیمتی را روانه بازار نماید. دستبند سلامتی Meizu Band به همراه نمایشگر OLED تنها 31 دلار ناقابل است! با تِک میکس همراه شوید.

طی ماه‌های گذشته شایعاتی مطرح شده بود که شرکت Meizu مشغول ساخت دستبند سلامتی می‌باشد. امروز این دستبند در کنار رونمایی از تلفن همراه Meizu M5 Note به همگان معرفی شد. قیمت آن فوق العاده رقابتی بوده و می‌تواند با تمام دستبندهای موجود در بازار رقابت نماید. دستبند سلامتی Meizu Band تنها 31 دلار قیمت دارد. این دستبند به یک نمایشگر OLED که به صورت یکپارچه با بنده در آمده مجهز شده است. ساختار بسیاری از دستبندهای موجود در بازار غیر یکپارچه است یعنی می‌توانید بخش اصلی را از بند جدا نمایید.

دستبند سلامتی Meizu Band

این دستبند منحنی بوده و توانسته بسیار فشرده‌تر از رقبای خود عمل کرده و ظاهر متفاوتی داشته باشد. به نظر من این دستبند در صورت حضور در بازار ایران می‌تواند مشتریان بی‌شماری پیدا کند. شارژ این گجت بسیار ساده بوده و می‌توان به وسیله یک شارژ مغناطیسی که به دستبند می‌چسبد آن را شارژ نمود. دستبند سلامتی Meizu Band می‌تواند تا 7 روز شارژ نگه دارد که از این حیث جز برترین‌های بازار می‌باشد. Meizu Band توانسته گواهی IP67 را کسب نماید یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مصون می‌ماند. نمایشگر OLED آن می‌تواند اطلاعات مفیدی از قبیل زمان، تعداد گام‌ها، کالری و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد. حسگر ضربان قلب می‌تواند شما را از افزایش ناگهانی ضربان قلب آگاه نماید.

دستبند سلامتی Meizu Band

این دستبند می‌تواند وضعیت خواب شما را بررسی کرده و به وسیله موتور لرزشی که دارد شما را به آرامی از خواب بیدار نماید. Meizu Band به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل شده و شما را از پیام‌ها و تماس‌های دریافتی آگاه نماید. ارتباط بلوتوثی تا فاصله 10 متری حفظ می‌شود. از تاریخ 8 دسامبر این دستبند برای سفارش در دسترس خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.