سیستم خودران اپل : آینده حمل و نقل جهان را متحول خواهد ساخت

دسته بندی : خودرو , ویژه 228 بازدید دوشنبه 15 آذر 1395 نویسنده :
سیستم خودران اپل

شایعاتی مبنی بر تولید خودروی اپل سال‌ها بر سر زبان‌ها بود تا اینکه مشخص شد اپل تغییر رویه داده است. سیستم خودران اپل جایگزین خودروی اپل شده است. با تِک میکس همراه شوید.

سالیان بسیار طولانی است که اپل تصمیم دارد وارد بازار خودرو شود اما هنوز جسارت لازم را برای انجام این کار پیدا نکرده است. طبق نامه‌ای که به سازمان U.S. National Highway Traffic Safety Administration یا NHTSA از سوی اپل فرستاده شده از این سازمان درخواست شد تا محدودیت‌های آزمایش ماشین خودران را کاهش دهد. این نامه توسط Steve Kenner نوشته شده بود. وی مدیر محصولات اپل می‌باشد. این شرکت نظرات خود را پیرامون نقشه جدید دپارتمان حمل و نقل ایالات متحده درباره ماشین‌های تمام خودران بیان کرده است.

اپل در این نامه ذکر کرده که یادگیری ماشینی می‌تواند در تمامی جنبه‌ها از جمله فناوری حمل و نقل، موثر و کارا باشد.

[quote] اپل از یادگیری ماشینی در تمام محصولات و خدماتش بهره می‌برد تا هوشمندتر، بااحساس و شخصی شوند. این شرکت به سختی مشغول کار بر روی یادگیری ماشینی و اوتوماسیون است و از بابت پتانسیل فراوان تمام اتومات شدن سیستم‌ها علی الخصوص حمل و نقل به شدت هیجان زده می‌باشد.  [/quote]

اپل در این نامه به جنبه‌های امنیتی ماشین‌های خودران اشاره کرده است. این شرکت می‌خواهد با استفاده از حداکثر ساختن امنیت، وارد بخش جدیدی از فناوری شود. خوشبختانه اپل قرار نیست سازنده خودرو باشد بلکه قرار است در جهت بهبود وضعیت به شرکت‌هایی نظیر فورد یاری رساند. اپل می‌داند که همکاری با NHTSA می‌تواند بهترین شیوه‌ها را در اختیار این شرکت قرار دهد و سیستم خودران اپل را در وضعیت بهتری نسب به سایر رقبا قرار دهد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.