تصاویر+مشخصات گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8 : استفاده از دوربین دوگانه برای اولین بار

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 559 بازدید شنبه 31 تیر 1396 نویسنده :
تصاویر+مشخصات گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8

یک ماه تا زمان رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 8 باقی مانده است. اطلاعات ما پیرامون آن کامل شده و با مشخصات گلکسی نوت 8 آشنایی داریم. در ادامه تصاویر را می‌بینیم. با تِک میکس همراه شوید.

شایعات پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ بسیار زیاد بود اما به لطف تصاویر جاسوسی و درز اطلاعات، خیلی زودتر از موعد با تصویر نهایی رو به رو شدیم. هم اکنون تصاویر و مشخصات گلکسی نوت 8 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و می‌توانیم درباره آن بحث نماییم. طراحی ظاهری بسیار شبیه به گلکسی S8 بوده ولی مانند سال گذشته زوایای کناری مربعی‌تر طراحی شده‌اند. دوربین پشتی برای اولین بار از نوع دوگانه انتخاب شده و حسگر اثر انگشت کنار آن قرار گرفته است. نمایشگر از نوع تمام صفحه انتخاب شده و دکمه‌های خازنی از زیر نمایشگر رخت بربسته‌اند. بخش زیرین هم به درگاه USB-C، قلم S Pen، ورودی جک 3.5 میلیمتری هدفون و بلندگوی تکی اختصاص یافته است. دکمه‌های صدا و دستیار صوتی بیکسبی هم سمت چپ قرار گرفته‌اند. دکمه پاور هم سمت راست تعبیه شده است.

با توجه به ابعاد دستگاه، بدنه بسیار نازک بوده و دوربین دوگانه کاملا هم سطح بخش پشتی می‌باشد. به احتمال فراوان با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی که عملکردی مشابه گلکسی S8 دارد رو به رو هستیم. اندازه نمایشگر بیش از 6.2 اینچ خواهد بود. پردازنده آن Snapdragon 835 یا Exynos 8895 انتخاب شده و 6 گیگابایت رم برای مدل پایه و 8 گیگابایت رم برای نسخه چین در نظر گرفته شده است.

تصاویر+مشخصات گلکسی نوت 8 | Galaxy Note 8

قیمت گلکسی نوت 8 حدود 1030 دلار تخمین زده شده که بسیار بالا به نظر می‌آید. به نظر می‌رسد که با دستگاهی خوش دست‌تر از گلکسی S8 رو به رو هستیم و سامسونگ در این چند ماه همه ایرادات را رفع نموده است. به نظر ما این دستگاه چیزی جز پیروزی برای سامسونگ به ارمغان نمی‌آورد زیرا آیفون 8 در یک مدل 5.8 اینچی روانه بازار خواهد شد و مشتاقان نمایشگرهای بزرگ را ناکام خواهد گذاشت. مشخصات گلکسی نوت 8 بسیار اغواگر بوده و می‌تواند خیل عظیم خریدارن را به سوی خود بکشاند. تاریخ رونمایی گلکسی نوت 8 روز 23 آگوست یا 1 شهریور تعیین شده که بی صبرانه منتظر رسیدن آن هستیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.