آخرین تصویر گلکسی نوت 8 حکایت از شباهت فراوان آن به گلکسی S8 پلاس دارد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 422 بازدید شنبه 24 تیر 1396 نویسنده :
تصویر گلکسی نوت 8

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8 تا حد بسیار زیادی قابل پیش بینی بود ولی ظاهر آن یک سوال بزرگ می‌باشد. تصویر گلکسی نوت 8 این پرسش را از بین می‌برد. با تِک میکس همراه شوید.

متاسفانه این تصویر تنها از بخش جلویی دستگاه بوده و اطلاعات محدودی را در اختیار ما قرار می‌دهد. مانند سال گذشته شاهد دستگاهی مربعی‌تر هستیم که ظاهری سنگین‌تر از گلکسی S8 دارد. تغییر در طراحی چندان محسوس نیست. نسبت تصویر نمایشگر همچنان 18.5:9 باقی خواهد ماند. استفاده از نمایشگر تمام صفحه توانسته دنیای تلفن‌های هوشمند را متحول کرده و حس خوبی را به خریداران منتقل می‌نماید.

دکمه‌های صدا سمت چپ تعبیه شده‌اند. دکمه دستیار هوشمند بیکسبی هم زیر دکمه‌های صدا قرار گرفته تا استفاده از آن آسان‌تر از گذشته شود. دکمه پاور همچنان به تنهایی سمت راست جانمایی شده است. به احتمال فراوان برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین دوگانه در محصولات سامسونگ خواهیم بود. به دلیل در دسترس نبودن تصویر بخش پشتی با قاطعیت نمی‌توانیم از دوربین دوگانه خبر دهیم ولی از برایند شایعات چنین بر می‌آید که شاهد استفاده از دوربین دوگانه قدرتمندی خواهیم بود. حتی ساختار فلش هم در این دوربین تغییر یافته و از فلشی دوگانه استفاده شده است. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. پردازنده اصلی مشابه گلکسی S8 بوده ولی به احتمال فروان شاهد استفاده از 6 گیگابایت رم خواهیم بود. تاریخ رونمایی گلکسی نوت 8 همچنان معلوم نیست ولی اواخر مرداد یا اوایل شهریور منتظر پرچمدار جدید سامسونگ خواهیم بود. قیمت گلکسی نوت 8 حدود 1000 دلار تخمین زده می‌شود که گران به نظر می‌آید. به احتمال فروان شاهد کاهش این قیمت نجومی در روزهای آتی خواهیم بود. باید منتظر تصویر گلکسی نوت 8 در روزهای آینده باشیم. هر چه به زمان رونمایی نزدیک‌تر شویم اطلاعات بیشتری کسب خواهیم نمود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.