قیمت+مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE : بازگشت گلکسی نوت 7 با نامی جدید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 1948 بازدید دوشنبه 12 تیر 1396 نویسنده :
قیمت+مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE

در صورتی که از دوستداران گلکسی نوت 7 بودید می‌توانید به آرزوی خود برسید. مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE تقریبا مشابه نوت 7 بوده و بزودی روانه بازار خواهد شد. با تِک میکس همراه شوید.

گلکسی نوت 7 نگون بخت سال 2016 را برای سامسونگ تبدیل به جهنمی تمام عیار نمود به گونه‌ای که اگر گلکسی S7 هم با مشکلی مشابه رو به رو می‌شد خط تولید تلفن هوشمند سامسونگ برای همیشه تعطیل می‌شد. سامسونگ به خوبی واکنش نشان داد و کلیه دستگاه‌های معیوب را با پیشنهاداتی وسوسه کننده از سطح بازار و دست مردم جمع آوری نمود. این پایان کار نبود و شرکت اقدام به بازسازی آن‌ها کرد. تلفن‌های بازسازی یا ریفر معمولا برای فروش در بازارهای سطح اول جهان با مشکل رو به رو هستند اما ظاهرا سامسونگ توانسته مقامات رو مجاب به فروش محصول خود نماید.

قیمت+مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE نسبت به خلف خود تغییرات اندکی داشته و بزرگترین تغییر مربوط به باتری می‌شود. قیمت سامسونگ گلکسی نوت FE کاهش پیدا کرده و با 611 دلار می‌توان آن را تهیه نمود. بازارهای هدف هنوز مشخص نشده است. کره جنوبی اولین کشوری است که Galaxy Note FE در آن عرضه خواهد شد. سال گذشته سامسونگ توانسته بود 400 هزار گلکسی نوت 7 را در کره به فروش برساند. خریداران در کره می‌توانند از میان رنگ های Black Onyx, Blue Coral, Gold Platinum و Silver Titanium یکی را انتخاب نمایند.

قاب پشتی تغییر کرده و واژه Galaxy Note Fan Edition بر روی آن نقش بسته است. در واقع سامسونگ این گوشی را نسخه هواداران معرفی کرده است. مشخصات سامسونگ گلکسی نوت FE شامل نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD، پردازنده Snapdragon 821 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌گردد. پردازنده گرافیکی آن Adreno 530 می باشد. گواهی IP68 و حسگر اثرانگشت هم به قوت خود باقی مانده اند. ظرفیت باتری از 3500mAh به 3200mAh کاهش یافته است. سیستم عامل به اندروید 7 ارتقا یافته و رابط کاری مانند گلکسی S8 شده است. قلم S Pen هم با همان کارایی باقی مانده است. حتی دستیار هوشمند جدید سامسونگ یعنی Bixby هم به Note FE افزوده شده است. قیمت گلکسی نوت FE به گونه‌ای تعیین شده که در همه بازارهای مشتری خاص خود را داشته باشد. 611 دلار برای کره بوده و ممکن است قیمتی پایین‌تر برای سایر بازارها در نظر گرفته شده باشد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.