تصویر آیفون 8 واقعی که ماه گذشته منتشر شده بود و شبیه به آیفون 7 بود نسخه اولیه بوده است

دسته بندی : iOS , تلفن همراه , ویژه 498 بازدید شنبه 10 تیر 1396 نویسنده :
تصویر آیفون 8

طی ماه‌های اخیر تصاویر گوناگونی از iPhone 8 در فضای مجازی منتشر شد ولی معتبرترین تصویر آیفون 8 که بسیار شبیه به آیفون 7 بود تنها نسخه‌ای آزمایشی بوده است. با تِک میکس همراه شوید.

خوشبختانه شایعات پیرامون آیفون 8 سر و شکلی منسجم به خود گرفته و دید بهتری نسبت به محصول نهایی داریم اما ماه گذشته خبرهای متناقضی پیرامون آن منتشر گردید حتی تصویر آیفون 8 واقعی که رندر نبود و شباهت عجیبی به آیفون 7 داشت کل فضای مجازی را در نوردید و با واکنش منفی رسانه‌ها رو به رو گردید. حالا مشخص شده که این دستگاه پروتوتایپ بوده و برای انجام آزمایش و گسترش ایده‌ها ساخته شده است و با نسخه نهایی متفاوت است. تنها نکته مثبت در تصویر آیفون 8 به نمایشگر تمام صفحه آن باز می‌گشت. این نمایشگر شبیه به LG G6 بود. حاشیه‌های بالا و پایین تا جای ممکن کاهش یافته ولی حاشیه های کناری به قوت خود باقی مانده بودند.

از نکات دیگر نسخه اولیه به جانمایی حسگر اثر انگشت در بخش پشتی بود که نمای بسیار زشتی را پدید آورده بود. خوشبختانه این تلفن دوباره جلوی دوربین ظاهر شده اینبار با نمایشگری روشن! همانطور که ملاحظه می‌کنید حتی ظاهر سیستم عامل هم با iOS متفاوت است و برای مشخص نبودن ظاهر از یک برچسب با نمای آیفون 7 پلاس استفاده شده است. طراحی آیفون 8 نهایی بسیار زیبا شده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نمایشگر آیفون 8 دارای اندازه 5.8 اینچی بوده و از نوع AMOLED می‌باشد. سامسونگ برای تامین نمایشگرهای اپل مجبور شده بزرگترین کارخانه تولید OLED جهان را احداث نماید. قیمت آیفون 8 حدود 1000 دلار خواهد بود و تاچ آی دی برای اولین بار با نمایشگر ادغام شده است. اپل تمام توان خود را به کار گرفته تا جشن بزرگی برای دهمین سالگرد تولید آیفون برپا نماید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.