قاب آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S پلاس جلوی دوربین ظاهر شدند

دسته بندی : iOS , تلفن همراه 466 بازدید سه شنبه 23 خرداد 1396 نویسنده :
آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S

تولید انبوه آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S آغاز گردیده و شاهد سریع‌تر شدن درز اطلاعات هستیم. تصاویر با کیفیتی از قاب آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S منتشر گردید. با تِک میکس همراه شوید.

یکی از منابع داخلی شرکت اپل توانسته تصاویر بسیار باکیفیتی را از قاب آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S منتشر نماید. همانطور که در شایعات مطرح شده بود بدنه تمام آیفون‌ها شیشه‌ای شده و خبری از بدنه تمام فلزی نیست. در واقع می‌توان گفت که شایعات و تصاویر مفهومی نتشر شده هفته قبل درست بوده و دیگر شاهد گمانه‌زنی نخواهیم بود. اپل عزم خود را جزم کرده تا سال 2017 را با قدرت هر چه تمام‌تر به پایان ببرد و قدرت خود را به رخ رقبا بکشاند.

زمان عرضه آیفون 8

نمایشگر به کار رفته در آیفون 8 حتی از نسخه موجود در گلکسی S8 هم بدون حاشیه‌تر می‌باشد. نواری برای قرار گیری دوربین خودنگار، حسگرها و خروجی صدا در بالای نمایشگر قرار داده شده است. در واقع اپل توانسته نوار آنتن و وضعیت را با موارد سخت افزاری بخش بالایی ادغام نماید. دوربین دوگانه از حالت افقی به خالت عمودی تغییر وضعیت داده و برآمدگی آن نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. ممکن است این تغییر قرار گرفتن تلفن بر روی سطح صاف را با مشکل مواجه نماید. حسگر اثر انگشت هم با بخش پایینی نمایشگر ادغام شده و از این پس به صورت نرم افزاری در خدمت کاربران خواهد بود. عدم موفیقت اپل در ادغام این دکمه با نمایشگر می‌توانست برای اپل به یک فاجعه بدل شود.

آیفون 8 و آیفون 7S و آیفون 7S

اما مشخصات آیفون 7S و آیفون 7S همچنان نامعلوم مانده و احتمال فراوان شاهد بروزرسانی سخت افزاری در آن‌ها خواهیم بود اپل برای حفظ مشتریان خود اقدام به عرضه آیفون 7S و آیفون 7S خواهد نمود زیرا بسیاری از افراد توانایی پرداخت 1000 دلار یا بیشتر برای یک تلفن را نخواهند داشت. قیمت آیفون 7S و آیفون 7S مانند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهد ماند و بعید است که شاهد افزایش قیمت باشیم. خوشبختانه اپل بدنه این تلفن‌ها را تغییر داده و با آیفون 8 همگام نموده است. قیمت آیفون 8 بزرگترین چالش برای اپل خواهد بود زیرا خیل عظیمی از خریداران خواهان خرید این محصول هستند ولی از پس پرداخت این مبلغ بر نمی‌آیند. در مجموع می‌توان گفت که برخلاف شایعات اولیه مشخصات آیفون 8 با انتظارات همخوانی دارد و باید منتظر تحولی عظیم در پرچمدار سال 2017 اپل باشیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.