زمان عرضه آیفون 8 با بدنه شیشه‌ای و نمایشگر تمام صفحه حوالی ماه مهر خواهد بود

دسته بندی : iOS , تلفن همراه , ویژه 230 بازدید شنبه 20 خرداد 1396 نویسنده :
زمان عرضه آیفون 8

اپل قصد دارد تا آیفون 8 را با نمایشگر 5.8 اینچی و آیفون 7S و آیفون 7S پلاس را با نمایشگرهای 4.7 و 5.5 اینچی معرفی نماید. زمان عرضه آیفون 8 ، مهر خواهد بود. با تِک میکس همراه شوید.طی یک ماه گذشته شایعات و اخبار گوناگونی پیرامون پرچمدار جدید اپل منتشر شده است. قیمت آیفون 8 ، زمان عرضه آیفون 8 و نمایشگر آیفون 8 از مهمترین شایعات مطرح شده هستند. اپل قصد دارد شهریور ماه از سه نسخه گوناگون آیفون رونمایی نماید. این شرکت قصد دارد آیفون 7 را بروز کرده و خانواده آیفون 7S را معرفی نماید. اما مهمترین محصول سال 2017 بدون تردید آیفون 8 بوده که نمایشگر آن تقریبا بدون حاشیه بوده و حسگر اثر انگشت آن با نمایشگر ادغام شده است.

زمان عرضه آیفون 8

براساس تصاویر آیفون 8 می‌توان دید که نمایشگر تا لبه بالایی کشیده شده و نواری برای قرار گرفتن دوربین خودنگار، حسگرها و خروجی صدا تعبیه شده است. قاب دور دستگاه از آلومینیوم بوده ولی بخش پشتی به طور کامل شیشه‌ای خواهد بود. نمایشگر آیفون 8 مطابق انتظارات AMOLED بوده و حدود 80 میلیون پنل آن توسط سامسونگ تامین شده است. بدون تردید این نمایشگر بسیار با کیفیت بوده و در زمره بهترین‌های بازار قرار خواهد گرفت. در حقیقت اپل با یک تیر دو نشان زده است. اولا اندازه دستگاه را افزایش نداده ثانیا نمایشگر را تای جای ممکن بزرگ کرده است. دستگاهی با اندازه آیفون 7 و نمایشگری بزرگتر از آیفون 7 پلاس!

زمان عرضه آیفون 8

قیمت آیفون 8 حدود 1000 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی خواهد بود. بر اساس شایعات مطرح شده دوربین خودنگار از نوع 3 بعدی بوده و می‌تواند حرکات سر را دنبال نماید. برای مثال شما می‌توانید در یک بازی علاوه بر استفاده از کلیدهای مجازی از حرکت سر خود جهت هدایت استفاده نمایید. تصاویر خودنگار ثبت شده هم می‌توانند عمق داشته باشند و حس 3 بعدی را به کاربر منتقل نمایند. همچنین اسکن عنبیه چشم برای بازگشایی دستگاه امکان پذیر خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه از نوع دوگانه بوده و عمودی طراحی شده است. ویژگی پر سر و صدای دیگری که انتظار می رود در آیفون 8 حضور داشته باشد مربوط می‌شود به شارژ بیسیم! اپل تمام تلاش خود را به کار بسته تا فناوری توسعه دهد که بتواند آیفون را از راه دور و به صورت بیسیم شارژ نماید.

زمان عرضه آیفون 8

براساس شایعات می‌توان گفت که تغییرات بسیار زیاد بوده و باید دید که اپل می‌تواند به همه آن‌ها جامع عمل بپوشاند یا خیر؟ سوال دیگری که بسیار مرسوم است و بسیار پرسیده می شود این است که آیفون 8 کی میاد؟ باید پاسخ داد که تولید انبوه آیفون 8 آغاز شده و به احتمال فراوان در تاریخی حوالی 20 شهریور شاهد رونمایی آن خواهیم بود و زمان عرضه آیفون 8 به بازار حدود ماه اکتبر خواهد بود. تصاویر شماتیک آیفون 8 منتشر شده که بر اساس آن‌ها رندرهای دستگاه ساخته شده‌اند. در ادامه شما را به مشاهده این تصاویر دعوت می‌نماییم:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.