آپدیت MIUI 9 در ماه جولای با ویژگی‌های فراوان برای محصولات شیائومی از راه خواهد رسید

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 722 بازدید چهارشنبه 10 خرداد 1396 نویسنده :
آپدیت MIUI 9

رابط کاربری جدید شیائومی با نام MIUI 9 به زودی برای محصولات منتخب ارائه خواهد شد. آپدیت MIUI 9 در ماه جولای با ویژگی‌ها و بهبودهای فروان منتشر خواهد شد. با تِک میکس همراه شوید.

اگر اپل با iOS می‌تازد در دنیای اندروید هم شیائومی با MIUI خود یکه تاز است. این شرکت چینی اندروید را از نو بنا نهاده و آن را مطابق میل خود تغییر داده است. در واقع هیچ نشانه‌ای از اندروید باقی نمانده و شما با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت رو به رو هستید. شرکت‌هایی مانند سامسونگ یا ال جی تنها به تغییرات ظاهری بسنده می‌کنند و خیلی وارد جزئیات نمی‌شوند.

آپدیت MIUI 9

آپدیت MIUI 9 تغییرات ظاهری زیادی به خود ندیده ولی ویژگی‌های فراوانی به آن افزوده شده است. قابلیت تقسیم نمایشگر برای اجرای همزمان دو نرم افزار در MIUI 8 هم وجود داشت که اینبار همراه با اندروید 7 به MIUI 9 وارد شده است.

آپدیت MIUI 9

قابلیت تصویر در تصویر هم نمونه دیگر تغییرات می‌باشد. شما می‌توانید یکی از فعالیت‌های خود را به صورت پنجره شناور در صفحات دیگر داشته باشید.

آپدیت MIUI 9

هم اکنون کاربران می‌توانند نرم افزارهای پیش فرض شیائومی مانند تقویم یا زنگ هشدار یا پاک نمایند و نرم افزار مورد علاقه خود را جایگزین آن نمایند. پایداری MIUI 9 نسب به نسل قبلی افزایش یافته و بهینه‌تر شده است. با آپدیت MIUI 9 می توان انتظار داشت که عملکرد کلی دستگاه بهتر شود. این بروزرسانی در ماه جولای از راه خواهد رسید. پیش بینی می‌شود که آپدیت MIUI 9 برای دستگاه‌های Mi 6, Mi 5c, Mi MIX, Mi Note 2, Redmi Note 4X, Redmi Note 4, Mi 4C, Mi 4S, Mi 5, Mi 5s, Mi 5s Plus و Mi Pad 3 عرضه گردد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.