بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus): استفاده از نسخه دو سیم کارته

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 545 بازدید سه شنبه 2 خرداد 1396 نویسنده :
بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus)

یکی از مهمترین بخش‌های تلفن هوشمند به عمر باتری آن باز می‌گردد. در ادامه می‌خواهیم به بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus) بپردازیم. با تِک میکس همراه شوید.

استفاده از نمایشگر فوق بزرگ 6.2 اینچی با رزولوشن QHD این شبهه را بوجود می‌آورد که باتری Galaxy S8+ به خوبی نمی‌تواند وظیفه خود را انجام دهد. این تلفن به قابلیت Always on Display و استفاده همزمان از دو سیم کارت مجهز شده است. همه این موارد به مصرف باتری می‌افزاید. از طرفی استفاده از پردازنده Exynos 8895 با معماری 10 نانومتری به یقین مصرف انرژی را بهینه خواهد نمود. با بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus) همراه ما باشید.

پس از زمینه سازی‌ها باید به شما بگوییم که عمر باتری گلکسی S8+ بسیار عالی بوده و نسبت به گلکسی S7 Edge پیشرفتی بزرگ به حساب می ‌آید. فراموش نکنیم که گلکسی S7 Edge با نمایشگر 5.5 انچی از باتری 3500mAh بهره می‌برد و گلکسی S8+ هم با نمایشگری 6.2 اینچی از باتری 3500mAh استفاده می‌نماید. در بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus) توانستیم به زمان 1 روز و 4 ساعت همراه با 7 درصد شارژ باقی مانده دست یابیم. نمایشگر در مجموع 3 ساعت روشن بوده و در سایر زمان‌ها همواره از Always on Display استفاده شده است. دو سیم کارت هم درون دستگاه قرار داشته و هر دو سیم کارت فعال بوده‌اند. در این مدت از تلفن استفاده سنگین نشده و تنها به استفاده‌های متداول بسنده شده است.

بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus)

استفاده از LTE هم مصرف باتری را به طور نگران کننده افزایش نمی‌دهد و همچنان یک روز کاری دستگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فناوری شارژ سریع هم این اطمینان را به شما می‌دهد تا در کمتر از نیم ساعت شارژ خود را از صفر به 50 درصد افزایش دهید. استفاده از یک سیم کارت و خاموش کردن Always on Display مصرف باتری را به طرز حرت آوری کاهش داده و آن را تا دو روز افزایش می‌دهد. پس از بررسی عمر باتری گلکسی S8 پلاس (Galaxy S8 Plus) ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مصرف باتری کاملا شخصی بوده و نمی‌توان با قاطعیت این نتیجه را به همه کاربران تعمیم داد. شما می‌توانید مطمئن باشید که با استفاده معمول، گلکسی S8 پلاس حدود یک روز در کنار شما خواهد ماند و مصرف آن نسبت به گلکسی S7 Edge بسیار بهینه‌تر گشته است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.