آپدیت گلکسی S8 و S8+ برای رفع قرمزی نمایشگر توسط اپراتور Telus کانادا منتشر شد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 438 بازدید سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 نویسنده :
آپدیت گلکسی S8 و S8+

چندی پیش یک بروزرسانی جزئی برای رفع مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی S8 منتشر شد اما اپراتور Telus با آپدیت گلکسی S8 و S8+ توانسته این مشکل را به کل حل نماید. با تِک میکس همراه شوید.

هفته گذشته یک بروزرسانی برای رفع ایرادات گلکسی S8 منتشر شد. پس از این آپدیت دیدیم که نمایشگر اندکی بهتر شد ولی هنوز هم در قیاس با گلکسی S7 قرمزتر بود. خوشبختانه امروز اپراتور Telus کانادا اقدام به انتشار آپدیت گلکسی S8 و S8+ نمود. پس از این آپدیت مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی S8 و S8+ به کلی برطرف گردید.

آپدیت گلکسی S8 و S8+

در کمال خرسندی این بروزرسانی خیلی زود برای سایر نقاط جهان از جمله ایرن عرضه خواهد شد. این مشکل بسیار جدی به نظر می‌رسید اما ظاهرا یک باگ نرم افزاری بوده که به کل رفع شده است. سامسونگ طی هفته‌های گذشته دو آپدیت برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر کرده است. در صورتی که می‌خواهید این بروزرسانی را دریافت نمایید باید ابتدا نرم افزار تلفن خود را به آخرین فریم ور بروز نمایید سپس منتظر ارائه این بروزرسانی بمانید. برای بررسی به روز بودن دستگاه باید مراحل زیر را طی نمایید:

SettingsSoftware UpdateDownload Updates Manually

سامسونگ دوست ندارد پرچمدار جدیدش خیلی زود بد نام گردد برای همین خیلی سریع درحال رفع ایرادات می‌باشد. هنوز گزارشی مبنی بر رفع ایراد شارژ بیسیم و ریست شدن ناگهانی دستگاه منتشر نشده است. این ایرادات هم به زودی رفع خواهند شد.

 

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.