تاخیر در عرضه آیفون 8 توسط بانک آلمانی که به KGI پیوسته هم تایید شد

دسته بندی : iOS , تلفن همراه , ویژه 176 بازدید پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 نویسنده :
عرضه آیفون 8

ظاهرا مشخصات آیفون 8 به گونه‌ایست که اپل را با چالشی جدی رو به رو نموده است. حالا یکی از زیر مجموعه‌های موسسه مالی KGI تاخیر در عرضه آیفون 8 را تایید نموده است. با تِک میکس همراه شوید.

خبرهای ضد و نقیضی درباره زمان رونمایی آیفون 8 و عرضه آن به بازار منتشر شده است. تاکنون خبرها از منابع موثقی نبوده ولی حالا بانکی آلمانی که به موسسه مالی KGI پیوسته تاخیر در عرضه آیفون 8 را تایید نموده است. حتی این شرکت مدعی شده که ممکن است در سال 2017 شاهد رونمایی از آن نباشیم! خبرهای منتشر شده از سوی KGI همواره قابل اطمینان بوده و تحقق یافته‌اند.

گزارش‌هایی از سوی تامین کنندگان قطعات منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در زمینه تکنیکی و فنی دچار مشکل شده و تامین قطعات مورد نیاز همچنان مقدور نمی‌باشد. حتی این امکان وجود دارد که اپل به جای آیفون 8 از آیفون 7S رونمایی نماید و رونمایی از آیفون 8 را به سال بعد موکول نماید. ادغام نمایشگر با حسگر اثر انگشت یکی از مشکلاتی است که اپل را درگیر خود نموده است. جنس بنده هم تغییر یافته و حالتی شیشه‌ای به خود خواهد گرفت. نمایشگر تمام صفحه چالشی اساسی برای اپل نیست ولی حذف تاچ آی دی توانسته تولید iPhone 8 را با مشکل مواجه نماید. حتی شایعه شده که اپل قصد استفاده از باتری دوگانه در پرچمدار جدید خود دارد. یعنی می‌خواهد در فضای خالی زیر نمایشگر هم باتری جانمایی کند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.