آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A5 2016 به زودی در ایران منتشر می‌شود

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 574 بازدید چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نویسنده :
آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A5 2016

اگر دارنده Galaxy A5 2016 هستید خبر خوشی برایتان داریم. امروز آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A5 2016 در روسیه منتشر شد و به زودی برای ایران هم منتشر می‌شود. با تِک میکس همراه شوید.

سامسونگ تعهد خود به کاربران قدیمی را با ارائه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A5 2016 نشان داد. این شرکت قصد دارد پرچمدار میان رده سال 2015 خود را ارتقا داده و پشتیبانی خود از آن را تکمیل نماید. این بروcسانی در حال حاضر تنها در روسیه منتشر شده و پس از دریافت بازخوردهای مثبت، آن را برای سایر کاربران و کشورهای گوناگون منتشر خواهد نمود.

این بروزرسانی تغییرات ریز و درشتی به همراه خود دارد. اولین تغییر به امکان تقسیم نمایشگر باز می‌گردد. با این ویژگی کاربر می‌تواند دو نرم افزار را به طور همزمان در کنار هم اجرا نماید و هر کدام از آن‌ها نصف نمایشگر را اشغال می‌نمایند. نوار اعلانات و تنظیمات سریع هم شامل تغییر ظاهری و کاربردی شده است. آیکون‌ها هم بروز شده‌اند. مصرف باتری هم بهینه‌تر از گذشته شده است. اندروید 7 کنترل بسیار بهتری بر روی مصرف رم و باتری دارد.

برای دریافت آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A5 2016 مطمئن شوید که تمام بروزرسانی‌ها را دریافت نموده‌اید و گوشی گلکسی A5 شما کاملا بروز می‌باشد. برای بررسی بروزرسانی باید به Settings > About device > Software update بروید و وضعیت دستگاه خود را چک نمایید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.