مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل (Galaxy S8 vs LG G6 vs Google Pixel)

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 518 بازدید دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نویسنده :
مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل (Galaxy S8 vs LG G6 vs Google Pixel)

می‌خواهیم مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل را برای علاقه‌مندان داشته باشیم تا ببینم که بهترین دوربین نیمه اول سال 2017 متعلق به کدام گوشیست. با تِک میکس همراه شوید.

تنوع موبایل‌های اندرویدی به حدی است که همه سلایق را پوشش می‌دهد. در صورتی که تعصب بر روی آیفون را کنار بگذارید میبینید که بین تلفن‌های اندرویدی محصولی مناسب شما پیدا خواهد شد. در این مطلب قرار است جنبه بسیار مهم تلفن‌های هوشمند را به مقایسه بگذاریم. دوربین یکی از مهم‌ترین اجزای هر تلفن هوشمندی به حساب می‌آید. پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 در این زمینه بسیار قدرتمند بوده ولی بدون مقایسه با ال جی جی 6 یا گوگل پیکسل نمی‌شود به آن لقب بهترین را داد. در ادامه قصد مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل (Galaxy S8 vs LG G6 vs Google Pixel) را داریم. سال 2016 به نام گوگل پیکسل گره خورد. زیرا این تلفن توانست نمره خارق العاده 89 را از DxOMark کسب کرد. حالا با شروع سال 2017 و ارائه تلفن‌های جدید به بازار باید دید که این نمره به قوت خود باقیست یا باید در آن تجدید نظر شود.

دوربین گلکسی S8 از نوع تکی بوده و 12 مگاپیکسل است. گشودگی دریچه دیافراگم آن f/1.7 در نظر گرفته شده است. OIS، تشخیص فاز و فلش تکی از دیگر ویژگی های آن می باشد. دوربین گوگل پیکسل هم 12.3 مگاپیکسل بوده و گشودگی دریچه دیافراگم آن f/2.0 می باشد. این دوربین از فوکوس لیزری خودکار و تشخیص فاز بهره می برد. داستان دوربین ال جی جی 6 اندکی متفاوت می باشد زیرا این دوربین از نوع دوگانه می باشد. هر دو لنز این دوربین 13 مگاپیکسل در نظر گرفته شده اند. گشودگی دیافراگم لنز اصلی f/1.8 و لنز دوم f/2.4 می باشد. هر سه دوربین به HDR خودکار مجهز شده اند. پس رقابت بسیار تنگاتنگ خواهد بود و انتخاب دشوار! \

شرایط عادی

نور کم

بزرگنمایی

 

پس از مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل می‌توان گفت که دوربین گوگل پیکسل همچنان بهترین است و بعد از آن LG G6 و گلکسی S8 قرار گرفته‌اند. پرچمدار جدید سامسونگ در نمایش جزئیات ضعیف بوده و در نمایش رنگ‌ها اندکی اغراق می‌نماید. گوگل پیکسل در نور کم تصاویر بسیار روشن و واضحی را ثبت کرد. با دقت در تصویر گل‌ها می‌توانید ببینید که سامسونگ نتوانسته جزئیات را تفکیک کرده و تصویر کاملا آشفته به نظر می‌آید ولی گوگل پیکسل کار خود را به بهترین شکل انجام داده است. در صورتی که نظر خاصی درباره مقایسه دوربین گلکسی S8 با ال جی G6 با گوگل پیکسل دارید با دوستانتان در میان بگذارید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.