آپدیت جدید گلکسی اس 8 برای رفع مشکل زردی نمایشگر در هند عرضه شد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه 350 بازدید یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نویسنده :
آپدیت جدید گلکسی اس 8

ایرادات گلکسی اس 8 در حال ظاهر شدن هستند. رزدی بیش از حد نمایشگر و ریستارت شدن ناگهانی مهمترین آن‌ها هستند. خوشبختانه آپدیت جدید گلکسی اس 8 منتشر شد. با تِک میکس همراه شوید.

سامسونگ طی سال‌های اخیر توانسته خود را به عنوان سلطان نمایشگرهای تلفن‌های هوشمند معرفی نماید. اوج هنر سامسونگ در نمایشگر گلکسی S8 متبلور شده است. این نمایشگر بدون حاشیه بسیاری از توجهات خود را به سوی خود جلب کرد اما زمان زیادی نگذشت تا کاربران متوجه رزدی زیاد این نمایشگر شوند. خوشبختانه سامسونگ به سرعت وارد عمل شد و اعلام کرد که این مشکل نرم افزاری بوده و ربطی به سخت افزار ندارد. امروز آپدیت جدید گلکسی اس 8 برای کابران هندی عرضه شد و بزودی شاهد عرضه آن برای سایر کشورها از جمله ایران خواهیم بود. کد این بروزرسانی XXU1AQDG می باشد. از آنجایی که این نمایشگر غول پیکر می‌باشد به سرعت ایرادات در آن نمایان خواهند شد.

آپدیت جدید گلکسی اس 8

براساس بررسی ما گرمای بیش از حد رنگ‌ها که در پاره‌ای موارد به قرمز گرایش پیدا می‌کرد بهبود پیدا کرده ولی کاملا مرتفع نشده است. این زردی زمانی مشخص می‌شود که نمایشگر گلکسی اس 8 را کنار گلکسی اس 7 قرار دهید. به احتمال فروان این بهترین حالتی است که سامسونگ بدان دست یافته و بهتر از این نخواهد شد.

مشکل دیگری که به تازگی شاهد آن هستیم ریستارت شدن گلکسی اس 8 می‌باشد. این ایراد، پی در پی و بدون دلیل خاصی رخ می‌دهد. ریست گلکسی S8 برای اولین بار توسط شماری از کاربران در انجمن XDA مطرح گردید. تاکنون سامسونگ توضیحی درباره این ایراد نداده است. برخی کاربران با پیگیری متوجه شدند که ایراد مربوط به میکرو SD میباشد و پس از وارد نمودن میکرو SD با آن مواجه شده‌اند. این عده با خارج کردن میکرو SD می‌توانند ایراد را مرتفع نمایند. عده‌ای دیگر زمانی دچار مشکل ریستارت می‌شوند که تلفن قفل است یا بر روی نمایشگر همیشه روشن قرار دارد. باید منتظر واکنش سامسونگ ماند و دید که چگونه می‌تواند این ایرادات را برطرف نماید. جای نگرانی خاصی نیست و می‌توان امیدوار بود که تا چند هفته آینده شاهد آپدیت جدید گلکسی اس 8 برای رفع این ایراد باشیم.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.