تصاویر ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini): نمایشگر تمام صفحه 5.4 اینچی با نسبت 18:9

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 671 بازدید یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نویسنده :
تصاویر ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini)

چند ماه از ارائه ال جی جی 6 به بازار نمی‌گذرد که تصاویر ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini) با نمایشگر 5.4 اینچی به عنوان نسخه کوچکتر در فضای مجازی منتشر شده است. با تِک میکس همراه شوید.

شرکت ال جی پرچمدار جدید خود را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نمود و حدود یک ماه است که آن را وارد بازارهای جهانی کرده است. این تلفن با ابعادی بسیار مناسب توانسته نمایشگری 5.7 اینچی را در خود جای دهد. کره‌ای ها می‌گویند این بار کیفیت را سرلوحه خود قرار دادند و این تلفن بسیار مستحکم و قابل اعتماد می‌باشد. با وجود اینکه پردازنده آن Snapdragon 835 نبود و از نسخه 821 استفاده شده ولی همه بازخوردها کاملا مثبت بوده و توانسته نظر مساعد منتقدان را جلب نماید. پس از موفقیت نسبی LG G6 خبر رسیده که نسخه کوچک‌تر آن به زودی از راه خواهد رسید.

تصاویر ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini)

نسخه کوچک‌تر دارای نمایشگر 5.4 اینچی بوده و نسبت نمایشگر به بدنه حدود 80 درصد تخمین زده می‌شود. نسبت تصویر همچنان 18:9 بوده و ممکن است به پردازنده Snapdragon 835 مجهز گردد. براساس تصاویر ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini) می‌توان دید که کاملا مشابه نسخه بزرگتر بوده و هیچ فرقی با آن ندارد. دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت در بخش پشتی، USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون در بخش بالایی از مهمترین مشخصات ظاهری می باشند. باید منتظر ماند و دید که مشخصات ال جی جی 6 مینی (LG G6 Mini) و زمان رونمایی آن چگونه خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.