مدیر عامل تسلا به ساخت تونل های ضد ترافیک فوق مدرن یک گام دیگر نزدیک شد

دسته بندی : خودرو 561 بازدید یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نویسنده :
تونل های ضد ترافیک

به وسیله این فناوری خودرو از خیابان به زیر زمین منتقل شده و از طریق تونل های ضد ترافیک ، خودرو با سرعت 200 کیلومتر در ساعت به مقصد منتقل می‌گردد. با تِک میکس همراه گردید.

هیچ کس به هوش و جسارتElon Musk شک ندارد. وی می‌خواهد کارهای محال را عملی کند. وی در اقدامی جدید، پروژه‌ای را مطرح نموده که به وسیله تونل‌های زیر زمینی می‌تواند خودرو را با حداکثر سرعت ممکن یعنی 200 کیلومتر بر ساعت به مقصد برساند. این تونل‌ها ترافیک را از سطح زمین برداشته و به زیر زمین منتقل می‌نماید با این تفاوت که کنترل این تونل‌ها کاملا هوشمند بوده و راننده و خودرو هیچ نقشی بر عهده ندارند. یعنی راننده می تواند در کمال آرامش تا رسیدن به مقصد به کارهای شخصی خود رسیدگی نماید. ایلان ماسک مالک خودروسازی تسلا بوده و کسی هست که پروژه Space X را مدیریت می‌نماید.

تونل های ضد ترافیک به صورت شبکه‌ای به هم پیوسته به یکدیگر متصل خواهند شد و خودرو را به نزدیک‌ترین محل دلخواه شما می‌رسانند. سرعت بسیار بالای انتقال و ساکن بودن خودروی شما در هنگام جابه‌جایی، اصطحلاک و مصرف سوخت را تا جای ممکن کم خواهد نمود و بهره وری را به حداکثر می‌رساند. هنوز صحبتی از نمونه آزمایشی، طرح اولیه یا صحبت با مقامات نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که تا پایان سال جاری میلادی طرح از حالت مفهومی خارج گردیده و وارد فاز آزمایشگاهی گردد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.