قیمت و مشخصات شیائومی می 6 : پرچمدار قدرتمند و مستحکم 360 دلاری شیائومی

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 459 بازدید جمعه 1 اردیبهشت 1396 نویسنده :
مشخصات شیائومی می 6

سرانجام پرچمدار جدید شیائومی با نام Xiaomi Mi 6 رونمایی شد. با توجه به قیمت 360 دلاری، مشخصات شیائومی می 6 خارق العاده بوده و سایر شرکت‌ها را به چالش می‌کشد. با تِک میکس همراه شوید.

سرانجام پس از 7 سال شرکت شیائومی توانست تلفنی قدرتمند در همه زمینه‌ها را به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی نماید. این تلفن در همه بخش‌ها قدرتمند بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در نگاه اول می‌توان دید که طیف رنگ‌های بدنه تغییر کرده و شیائومی از رنگ‌هایی خاص برای آن بهره برده است. رنگ نقره‌ای آن خیره کننده بوده و نگاه هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌نماید. باتوجه به لبه‌های منحنی می‌توان دید که شیائومی با دقت فراوان مراحل ساخت را انجام داده و جای هیچ ایرادی را باقی نگذاشته است.  این شرکت مانند شیائومی می میکس نسخه‌ای خاص را تولید خواهد نمود که از طلای 18 عیار در ساخت آن استفاده شده است. حلقه‌های طلا اطراف لنز دوگانه دوربین را فراگرفته و جنس بخش پشتی آن از سرامیک می‌باشد. حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت خواهد بود.

از مشخصات شیائومی می 6 می‌توان به نمایشگر 5.15 اینچی FHD با نسب تصویر 16:9 اشاره نمود. هرچند رزولوشن نمایشگر QHD نیست ولی اشباع رنگ‌ها فوق العاده بوده و رابط کاربری، نمایی خاصی پیدا کرده است. برای حافظت از چشمان کاربران برنامه‌ای با نام Eye Care افزوده شده که نورآبی ساطع شده از نمایشگر را در محیط‌های تاریک و کم نور دفع می‌کند.

مشخصات شیائومی می 6

دکمه خانه با حسگر اثر انگشت ادغام شده‌اند و ظاهری شبیه به محصولات HTC به خود گرفته است. کناره‌های منحنی بسیار جذاب بوده و استفاده از دستگاه را دلنشین می‌نماید. به لطف انحنای بخش پشتی، خطر سقوط و لیز خوردن دستگاه کاهش یافته است. بدنه در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم بوده ولی متاسفانه در برابر نفوذ آب زیاد مانند حمام یا استخر مقاوم نیست.

مشخصات شیائومی می 6

شیائومی اولین شرکت چینی است که توانسته از پردازنده Snapdragon 835 بهره ببرد. این پردازنده در کنار 6 گیگابایت رم قدرت وصف ناپذیری را به Xiaomi Mi 6 بخشیده است. باتری بزرگ 3350mAh وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. ظرفیت باتری با توجه به نمایشگر 5.15 اینچی کافی به نظر می‌آید و احتمالا یک روز کاری را تضمین می‌نماید.

مشخصات شیائومی می 6

در بخش دوربین تغییرات فراوانی رخ داده است. برای اولین بار از دوربین دوگانه استفاده شده است. این دوربین مانند آیفون 7 پلاس از بزرگنمایی 2X اپتیکال بهره می‌برد. لرزشگیر آن در 4 جهت به انجام وظیفه می‌پردازد. متاسفانه هنوز رابط کاربری MIUI برای این دوربین مهیا نشده و تا زمان عرضه ویژگی‌های چشمگیری به آن افزوده خواهد شد. بزرگنمایی 2 برابری به خوبی صورت می‌گیرد و قابل تحسین است. هر دو لنز 12 مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده است. ظاهر تصاویر ثبت شده خوب بوده و می‌توان عمق را به خوبی در آن‌ها مشاهده نمود.

مشخصات شیائومی می 6

رابط کاربری MIUI بهتر از هر زمان دیگری شده و می‌تواند بسیاری از کاربران جدید را جذب خود نماید. بهینه سازی‌های صورت گرفته توانسته کارکرد آن را بسیار روان و جذاب نماید. قیمت شیائومی می 6 تنها 360 دلار است که برای تلفنی با این امکانات بسیار پایین بوده و می‌تواند شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ را به دردسر بیاندازد. مشخصات شیائومی می 6 بسیار عالی می‌باشد و تنها دستگاهی است که با پردازنده Snapdragon 835 به همراه 6 گیگابایت رم عرضه شده است. نسخه سرامیکی با 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها 435 دلار قیمت دارد. در نگاه اول این دستگاه بسیار جذاب بوده و می‌تواند تعادل بازار را بر هم زند.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.