گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم در حال آماده سازی برای بازار چین است

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 362 بازدید چهارشنبه 16 فروردین 1396 نویسنده :
گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم

سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه ای با 6 گیگابایت رم از پرچمدار جدید خود را راهی بازار چین نماید. گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم بسیار گران‌تر از نمونه‌های موجود است. با تِک میکس همراه شوید.

برای اولین بار منتظر بودیم که گلکسی نوت 7 همراه با 6 گیگابایت رم روانه بازار شود ولی هرگز چنین اتفاقی رخ نداد. در صورتی که داستان انفجار برای گلکسی نوت 7 رخ نمی‌داد شاید شاهد نسخه 6 گیگابایتی برای برخی بازارها بودیم. حالا شایعات پیرامون نسخه‌ای خاص از گلکسی اس 8 برای بازار چین قوت گرفته است. شرکت‌های چینی بسیار پیشرو شده‌اند و در برخی موارد از نظر سخت افزاری قدرتمندتر از رقبای اروپایی، آمریکایی و حتی کره‌ای شده‌اند. 6 گیگابایت رم برای پرچمداران چینی بدل به امری عادی شده و سامسونگ با 4 گیگابایت رم بخت چندانی در آن بازار نخواهد داشت.

هم اکنون مشخصات گلکسی اس 8 با 6 گیگابایت رم در TENNA دیده شده است. شایعی دیگری مبنی عرضه گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مطرح گردیده است. یعنی نسخه برتر از حافظه داخلی دو برابری بهره می برد. قیمت گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم حدود 1030 دلار خواهد بود. با توجه به قیمت دلار در ایران، بسیار گران قیمت بوده و بسیاری از کاربران قادر به تهیه آن نخواهند بود.

شایعات به همین جا ختم نمی‌شود و منابع کره‌ای می‌گویند که گلکسی اس 8 پلاس با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها به رنگ Midnight Black و همراه با داک رایگان Samsung DeX درون جعبه عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که می‌توان به وسیله Samsung DeX تلفن همراه خود را به یک مانیتور وصل کرده و از اندروید نسخه دسکتاپ بهره ببرید. قیمت این داک به تنهای 140 دلار است. باید منتظر ماند و دید که شایعات چه زمانی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. برای حضور قدرتمند در چین نیاز به سخت افزاری برتر حس می‌شود و سامسونگ این نکته را به خوبی دریافته است.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.