سامسونگ گلکسی S8 تیتانیوم برای اولین بار جلوی دوربین ها به صورت تمام رخ ظاهر شد

دسته بندی : اندروید , تلفن همراه , ویژه 496 بازدید جمعه 8 بهمن 1395 نویسنده :
سامسونگ گلکسی S8 تیتانیوم

برای اولین بار توانستیم سامسونگ گلکسی S8 تیتانیوم را بدون قاب و محافظ مشاهده نماییم. ظاهر Galaxy S8 اندکی با مشاهدات قبلی ما تفاوت داشت ولی زیبایی آن چشمگیر است. با تِک میکس همراه شوید.

اتفاقی بسیار زیبا و نادر رخ داد زیرا برای اولین بار توانستیم سامسونگ گلکسی S8 تیتانیوم را بدون قاب مشاهده نماییم. این تصویر اطلاعات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تصویر توانسته شماری از شایعات را باطل و تعدادی دیگر را تایید نماید. برخلاف تصاویر قبلی که لوگوی سامسونگ در بخش زیرین نمایشگر نقش بسته بود این بار هیچ لوگویی در بخش جلویی مشاهده نمی‌شود.

با توجه به این که سامسونگ توانسته همه حاشیه‌ها را حذف نماید در مدل پلاس اندازه نمایشگر به 6.2 اینچ و نسخه عادی 5.8 اینچ است. رزولوشن نمایشگرها QHD بوده و مطابق معمول از نوع Super AMOLED می‌باشد. این بار هر دو نسخه گلکسی S8 از نوع منحنی می‌باشند. نمایشگر توانسته حدود 83 درصد بخش جلویی را پوشش دهد! این عدد خیره کننده است.

شایعه شده که پردازنده آن Snapdragon 835 خواهد بود. ولی این احتمال وجود دارد که در نهایت شاهد حضور پردازنده اگزینوس باشیم. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت برای گلکسی S8 متصور است. ظرفیت باتری در نسخه عادی 3,000mAh و نسخه پلاس 3,500mAh است. با دقت بیشتر متوجه می‌شویم که دکمه خانه حذف شده و USB-C به مجموعه اضافه شده است. جک 3.5 میلیتری هدفون هم سرجای خود باقی مانده است. حسگر اثر انگشت هم به کنار دوربین و بخش پشتی انتقال یافته است.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 و دوربین خودنگار هم 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 می‌باشد. سامسونگ تمام تمرکز خود را بر روی بهبود دوربین اصلی گذاشته و دوربین خودنگار را به مرحله جدید وارد ساخته است. دوربین خودنگار به فناروی اسکن عنبیه چشم مجهز شده است. شاید به همین دلیل است که حسگر اثر انگشت به بخش پشتی انتقال یافته است.

گلکسی S8 طی کنفرانسی بزرگ در تاریخ 28 مارچ در نیویورک رونمایی خواهد شد. قیمت گلکسی S8 حدود 799 برای نسخه عادی و 899 دلار برای نسخه پلاس خواهد بود. طی هفته‌های آینده تصاویر بیشتری از این دستگاه مرموز به دست ما خواهد رسید.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.