تویوتا کمری 2018 : پرفروش ترین سدان جهان ، اسپرت‌تر و جذاب‌تر از همیشه

دسته بندی : خودرو , ویژه 630 بازدید سه شنبه 21 دی 1395 نویسنده :
تویوتا کمری 2018

Toyota با باز نگری در طراحی‌های کسل کننده خود قصد دارد بازگشت حیرت انگیزی در سال 2017 داشته باشد. تویوتا کمری 2018 با ظاهری دگرگون شده رونمایی شد. با تِک میکس همراه شوید.

تویوتا از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان جهان یعنی تویوتا کمری 2018 در جریان نمایشگاه خودروی Detroit رونمایی کرد. نسل هشتم پرفروش‌ترین سدان جهان دارای بدنه‌ای جذاب و شاسی متحول شده در جهت رانندگی با هیجان و لذت بیش‌تر رونمایی شد. خودروی جدید کوتاه‌تر، پهن‌تر و حجیم‌تر از گذشته شده است. همچنین طراحی آن آیرودینامیک و یکدست‌تر از سابق است. علاوه بر تغیر طراحی شاهد تغییر لوگوی کمری هم نیز هستیم.

تویوتا کمری 2018

مدل اسپرت شامل دو نسخه SE و XSE می‌شود. این نسخه‌ها از چهره‌ای تهاجمی‌تر به دلیل استفاده از بامپر، فلاپ، جلوپنجره‌ای متفاوت، بال عقب و دیفیوزر سپر عقب بهره می‌برند. نسخه XSE علاوه بر تغییرات ذکر شده از رینگ‌های 19 اینچی با رنگ سیاه بهره می‌برد. درون خودرو هم سرشار از تغییرات مفید و جاذبه‌های دیداری می‌باشد. طراحی داخلی کاملا هماهنگ و بی‌نقص ارزیابی می‌شود. صندلی‌های جلو برای راحتی و فراگیری بیش‌تر از نو طراحی شده‌اند. جنس این صندلی‌ها تغییر کرده و از مواد مرغوب و نرم‌تری استفاده شده است. جنس به کار رفته در اجزای داخلی خودرو مانند داشبورد و کنسول وسط تا جای ممکن افزایش کیفیت به خود دیده است.

تویوتا کمری 2018

این خودرو به صورت استاندارد از مجموعه سرگرمی و ناوبری Toyota Entune 3.0 بهره می‌برد. در صورت تمایل می‌توانید مجموعه صوتی JBL را به همراه نمایشگر 10 اینچی رنگی و مودم 4G LTE Wi-Fi سفارش دهید. سامانه‌های ایمنی فراوانی نظیر تشخیص عابر پیاده، رادار کروز کنترل، رانندگی بین خطوط و روشنایی هوشمند بر روی تمام مدل‌های تویوتا کمری 2018 حضور دارند. در صورتی که نسخه‌های گران‌تر را خریداری نمایید به صورت استاندارد از سیستم تشخیص نقاط کور و وضعیت ترافیک پشت خودرو بهره خواهید برد.

تویوتا کمری 2018

برای بدنه از ورقه‌های تقویت شده استفاده شده است. مهندسان تویوتا در مدل‌های جدید از تکنیک‌های خاصی برای افزایش استحکام بهره برده‌اند. این بدنه مستحکم با سیستم تعلیق دو جناغی، افزایش 2 اینچی فاصله دو محور و مرکز ثقل پایین‌تر برای رانندگی دینامیک‌تر طراحی شده است. تویوتا قول داده که تجربه رانندگی با Camry 2018 بی‌نظیر خواهد بود.

تویوتا کمری 2018

تویوتا از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری به همراه جعبه دنده 8 دنده خودکار استفاده کرده است. تویوتا حرفی از توان موتور به میان نیاورده ولی می‌گوید که توانسته قدرت بیشتر با مصرف کمتر را به ارمغان بیاورد. احتمال می‌رود توان موتور حدود 170 اسب بخار باشد. رقبای کمری مانند هیوندای سوناتا از پیشرانه چهار سیلندر همراه با توربوشارژ استفاده می‌نمایند ولی همچنان سخنی از نسخه تقویت شده کمری در میان نیست. ممکن است کمری از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری به عنوان گزینه قدرتمندتر استفاده نماید. این موتور هم می‌تواند قدرتی حدود 268 اسب بخار در اختیار راننده قرار دهد. نمونه هیبریدی تویوتا کمری 2018 هم در دسترس خواهد بود. این مدل به حالت اسپرت مجهز شده که با فعال کردن آن می‌توان از حداکثر قدرت با مصرف انرژی بیش تر بهره برد. قیمت تویوتا کمری 2018 حدود 23 هزار دلار برای مدل پایه خواهد بود.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.