اسکوتر برقی شیائومی با قیمت 240 دلار رونمایی شد

دسته بندی : خودرو , علم و دانش , گوناگون 2495 بازدید دوشنبه 22 آذر 1395 نویسنده :
اسکوتر برقی شیائومی

صبح امروز شیائومی از جدیدترین محصول الکترونیکی خود پرده برداری کرد. پیش از این تصور می‌شد که شیائومی از یک خودروی الکتریکی رونمایی می کند اما محصول رونمایی شده یک موتور اسکوتر برقی است که با یکبار شارژ 30 کیلومتر را می‌پیماید. با تک میکس همراه باشید.
این محصول با قیمت مناسب 1999 یوان (239 تا 280 دلار) به بازار عرض می شود. که حتی ارزان تر از دوچرخه تاشو الکتریکی 455 دلاری ست که چندی پیش عرضه شده بود.
اسکوتر برقی شیائومی دارای طراحی هندسی جمع و جور و بدنه ی آلمینیومی بسیار سبک است.این موتور اسکوتر با وزن 12.5 کیلوگرمی حاوی یک باتری لیتیومی با قدرت 280 وات ساعت است. دستگاه قابل حمل و تاشوست و در مدت زمان کوتاهی سرهم می شود.
چرخ های عقب و جلوی این موتور برقی مجهز به ترمز E-ABS هستند (سیستم ترمز ضد قفل) و علاوه بر این دارای سیستم ترمز دو دیسکه برای توقف سریع در حدود مسافت 4 متری است.


علاوه بر این، اسکوتر الکتریکی دارای 4 نشانگر ال ای دی است که میزان باتری باقی مانده را نشان می دهند. همچنین یک سیستم هوشمند مدیریت باتری (BMS) برای نظارت بر وضعیت سلامت سلول های باتری و ارسال اطلاعات به سیستم کنترل اصلی اسکوتر در آن تعبیه شده است.
سیستم کنترل اصلی بوسیله ی یک اپلیکیشن قابلیت سینک شدن با گوشی موبایل را داراست که بوسیله آن، سلامت باتری بر روی گوشی موبایل قابل مشاهده خواهد بود.
از تاریخ 15 دسامبر اسکوتر برقی شیائومی از طریق فروشگاه Mi ، فروشگاه Xiaomi ، Mi Home، Lynx و فروشگاه Jingdong برای فروش گذاشته خواهد شد.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.