فراخوان دوم گلکسی نوت 7 سامسونگ رسما اعلام شد

دسته بندی : موبایل , ویژه 2114 بازدید پنجشنبه 22 مهر 1395 نویسنده :
فراخوان دوم گلکسی نوت 7

همانطور که مطلع هستید تراژدی نوت 7 به نهایت خود رسید و سامسونگ بطور رسمی توقف تولید و فروش این فبلت را اعلام کرد. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که پس از اعلام توقف جهانی تولید و فروش نوت 7 که اتفاقی خواهد افتاد، باید گفت که امروز کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده آمریکا (CPSC) بطور رسمی دومین فراخوان نوت 7 را اعلام کرد. با تک میکس همراه باشید.
هرچند که دلیل اصلی انفجارهای جدید نوت 7 مشخص نشده اما در بیانیه ی خبری منتشر شده در 13 اکتبر دلیل فراخوان به شرح زیر است:
“باتری لیتیوم یون گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 مستعد بیش از حد گرم شدن و آتش گرفتن است، و خطر سوختگی جدی برای مشتریان به همراه دارد.”

فراخوان دوم گلکسی نوت 7 تنها یک ماه پس از فراخوان اول که بوسیله CPSC در 15 سپتامبر اعلام شد می آید و به این معنی ست که سامسونگ باید تمامی مراحل مورد نیاز برای انجام فراخوان را در مدت کوتاهی پس از بیانیه فدرال طی کند، برخلاف مرحله اول که بی نظمی هایی رخ داده بود.
بطور خلاصه، مالکان گوشی گلکسی نوت 7، شامل گوشی های تعویض شده در مرحله اول (حاوی برچسب سبز باتری) و دیگر نسخه ها، باید با برقراری تماس با فروشنده یا مراجعه به سایت سامسونگ www.samsung.com اقدام به تعویض گوشی با مدل دیگر یا پس گرفتن پول خود کنند.
شکست فبلت نوت 7 طبعات بسیاری برای سامسونگ در پی خواهد داشت، و با توجه به اخبار قبلی نیز، تاکنون حدود 17 میلیارد دلار زیان برای شرکت در پی داشته است.
منبع: phonearena

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.