گوشی Le Pro 3 لی‌اِکو معرفی شد؛ اسنپدراگون 821، 6 گیگابایت رم و باتری 4070 میلی آمپر

دسته بندی : موبایل 521 بازدید چهارشنبه 31 شهریور 1395 نویسنده :
گوشی Le Pro 3 شرکت LeEco

پس از شایعات بسیار، گوشی Le Pro 3 شرکت LeEco بطور رسمی در چین معرفی شد. یک گوشی پرقدرت که به گروه کوچک دارندگان تراشه اسنپدراگون 821 پیوست و همراه باتری عظیم 4070 میلی آمپری می آید. در ادامه مشخصات گوشی Le Pro 3 لی‌اِکو را خواهیم داشت. با تک میکس همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید، این شرکت چینی برای رقابت با غول های بزرگ این صنعت اقدام به تاسیس چند فروشگاه در آمریکا کرده بود. و گویا در این مسیر مصمم است.
گوشی Le Pro 3 بر روی کاغذ یک غول به تمام معناست. همچون زنفون 3 دلوکس ایسوس همراه با تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام در کنار 6 گیگابایت رم LPDDR4 خواهد بود. اسنپدراگون 821 دارای پردازنده 4 هسته ای از نوع Kryo و با بیشینه کلاک 2.35 گیگاهرتز و دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و کلاک 653 مگاهرتز است.
گوشی Le Pro 3 لی‌اِکو

همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر وجود مدلی با 8 گیگابایت رم است که هنوز جزییاتی از آن منتشر نشده است. این دستگاه همچون آیفون 7 و مدل های موتو زد موتورولا فاقد جک 3.5 میلی متری صداست. لی‌اِکو مالک فناوری صدای بدون اتلاف دیجیتالی ست (CDLA) که به جای خروجی آنالوگ، دارای خروجی دیجیتالی ست. و در گوشی Le Pro 3 نیز بکار برده شده است.
در حالیکه اپل از اتصال لایتنینگ خودش در آیفون استفاده کرده بود، گوشی Le Pro 3 شامل یک پورت یو اس بی نوع c و با هندزفری‌های نوع C صادر خواهد شد.
گوشی Le Pro 3 شرکت LeEcoبدنه دستگاه تمام فلزی ست و نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی احتمالا از نوع 2.5D (دارای انحنای کمی در لبه ها) و حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت و غیرقابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0، فلش ال ای دی و فوکوس خودکار تشخیص فاز در پشت، به همراه یک دوربین زاویه باز در جلو، کنترل بخش تصویربرداری گوشی را در دست دارند. سنسور اثر انگشت نیز در پست گوشی قرار دارد.
گوشی Le Pro 3 لی‌اِکو باتری پرقدرت 4070 میلی آمپر ساعت و فناوری شارژ سریع نسخه 3 در بخش نیروگاه این گوشی خودنمایی می کنند. با وجود چنین ترکیب سخت افزاری، گوشی Le Pro 3 هنوز دارای ضخامت نسبتا باریک 7.5 میلی‌متر است. سیستم عامل اندروید 6 مارشملو همراه رابط کاربری eUI 5.8 لی اکو بخش ناوبری گوشی را در دست دارند.
در 4 رنگ نقره ای، خاکستری، رزگلد و طلایی و ظاهرا مدل 4گیگ رم/32 گیگ داخلی گوشی Le Pro 3 با قیمت 270 دلار و مدل قویتر 6گیگابایت رم/64گیگابایت داخلی با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما راجع به گوشی Le Pro 3 لی‌اِکو چیست؟

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.