کفش هوشمند و دستبند سلامتی Boltt که به وسیله پلتفرم AI می‌توانند نحوه زندگی را متحول سازند

دسته بندی : پوشیدنی , دستبند سلامتی 307 بازدید یکشنبه 28 شهریور 1395 نویسنده :
boltt

با گسترش حوزه سلامتی به پوشاک، شاهد لباس‌هایی هوشمند برای افزایش تحرک در زندگی روزانه هستیم. شرکت نوپای Boltt اقدام به رونمایی از کفش هوشمند و دستبند سلامتی خود کرده است. با تِک میکس همراه شوید.

شرکت جاه طلب و نوپای Boltt که مقر اصلی آن در هند است تصمیم دارد تا جای ممکن با بهره گیری از فناوری‌های روز، تناسب اندام را هوشمندتر از قبل سازد. آن‌ها توانسته‌اند اکوسیستمی از سخت افزار و نرم افزار را طراحی کنند که با ارتباط آن‌ها با یکدیگر می‌توانیم دید جامع‌تری از سطح سلامتی و وضعیت تحرک روزانه خود داشته باشیم. تجهیزات پوشیدنی آن شامل یک دستبند سلامتی و یک جفت کفش می‌شود. هر کفش دارای حسگر گام شمار می‌باشد. یک هدست بی‌سیم به همراه یک دستبند هوشمند، سایر تجهیزات این مجموعه را تشکیل می‌دهند. قیمت دستبند هوشمند تنها 50 دلار می‌باشد. قیمت کفش‌های هوشمند هم 80 دلار در نظر گرفته شده است. Boltt در همکاری با شرکت بزرگ Garmin توانسته حسگرهایی برای جمع آوری اطلاعات مکانیکی و قلبی و عروقی را تهیه نماید.

boltt

 

موضوع وقتی بسیار جذاب‌تر می‌شود که بدانیم پلتفرم AI health بر اساس اطلاعات به دست آمده می‌تواند ما را مانند یک مربی هدایت و راهنمایی کند. این پلتفرم می‌تواند با تکمیل اطلاعات، نحوه مربیگری را به گونه‌ای تغییر دهد که مجموع عملکرد ورزشکار بهبود یابد و درصد مصدومیت ناشی از ورزش را کاهش دهد. آقای Aayushi Kishore مدیر Boltt درباره Virtual Boltt Coach یا B می گوید:

[quote] B تمام اطلاعات مربوط به خواب، تناسب اندام، تغذیه و فعالیت‌های روزانه شما در یک مکان ذخیره می‌نماید. پس از آن با بینشی معنادار و هدایت‌گر، زندگی سلامت‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. پلتفرم پوشیدنی ما به نام AI به وسیله هوش مصنوعی می‌تواند مانند انسان‌ها پیشرفت شما در آینده را پیش بینی نماید.  [/quote]

پیش فروش این مجموعه ارزنده از ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.