پشتیبانی داخلی از بازی Pokemon Go در نرم افزار گوگل مپ ممکن شد

دسته بندی : بازی , بازی های موبایل 778 بازدید سه شنبه 16 شهریور 1395 نویسنده :
بازی Pokemon Go

استفاده از نقشه گوگل در بازی Pokemon Go می‌تواند بسیار کارا و جذاب باشد. این نقشه بسیار کامل بوده و کار ما را در مسیریابی بسیار ساده می‌سازد. تِک میکس همراه شوید.

اگر شما هنوز هم مشغول شکار Pokemon ها هستید و می‌خواهید تا همه آن‌ها را به دام بیاندازید هم اکنون می‌توانید با استفاده از بخش Timeline در Google Map به مسیریابی و سفر خود ادامه دهید. هم اکنون نرم افزار نقشه، موجودات بازی Pokemon Go را به عنوان فعالیت‌های خارجی مانند پیاده روی، کایت سواری و یا اسب سواری به رسمیت شناخته است. در قسمت Timeline هم اکنون می‌توانید گزینه Catching Pokemon را انتخاب نمایید. با این ویژگی هم اکنون می‌توانید مشاهده نمایید که تاکنون چقدر سفر کرده‌اید و چقدر راه مانده تا به مخلوقات مجازی برسید. برای آیکون این بخش از نماد Poke Ball استفاده شده است. برای گوگل تشخیص راه رفتن یا شکار پوکمون ساده نمی‌باشد به همین دلیل باید به صورت دستی گزینه مناسب را در Timeline انتخاب نمایید.

بازی Pokemon Go

 

متاسفانه هم اکنون 1 یا 2 ایراد کوچک هنگام پیاده سازی وجود دارد. کاربران برای فعال کردن گزینه Catching Pokemon در نرم افزار موبایل هنگام تغییر فعالیت مشکل دارند. ولی این مشکل در نسخه تحت وب مشاهده نمی‌شود. این بروزرسانی فعلا برای تعدادی از کاربرا منتشر شده است و به مرور برای تمام کاربران منشر خواهد شد. تا زمان بروزرسانی جهانی این ایرادات کوچک هم مرتفع خواهند شد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.