مشخصات کامل گوشی اوپو F1s که متخصص سِلفی نام گرفته است [شایعات]

دسته بندی : اندروید , موبایل 492 بازدید یکشنبه 10 مرداد 1395 نویسنده :
گوشی اوپو F1s

تا به الان خبرهای زیادی از گوشی جدید کمپانی اوپو، بنام F1s که “متخصص سلفی” لقب گرفته، شنیده‌ایم. در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی بطور رسمی در 3 آگوست معرفی خواهد شد و مجهز به یک دوربین سلفی پرقدرت 16 مگاپیکسلی بهینه شده و یک سنسور اثر انگشت فوق سریع خواهد بود. با تِک میکس همراه باشید.
گوشی اوپو مدل f1sتا کنون چندین تصویر مختلف از این selfie expert منتشر شده که تقریبا تمامی تصاویر به یک استایل مشابه اشاره دارند، همچنین رندری که بتازگی از این گوشی منتشر شد یک نگاه اجمالی از این گوشی دوربین‌محور به ما ارائه کرده است. که با توجه به این رندر به شباهت های زیادی بین گوشی اوپو F1s و مدل جدید دیگر شرکت بنام A59 پی می بریم.
گوشی اوپو مدل f1sامروز نیز اطلاعات جدید دیگری فاش شده که حاکی از شباهت‌های زیاد سخت افزاری و ظاهری بین اوپو F1s و مدل A59 است و تنها تفاوت بارز آنها دوربین 16 مگاپیکسلی F1s می باشد.
این منبع که اطلاعات از آن درز کرده ادعا می‎کند مدل F1s هم از صفحه 5.5 اینچی ال سی دی با رزولوشن پایین 720p استفاده می‌کند. و همراه با یک چیپست مدیاتک MT6750، حافظه رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. حتی عنوان شده که ابعاد گوشی 154.5*76*7.38 میلی متر و وزن آن 160 گرم و همراه با یک باتری 3075 میلی آمپری است. شاید این بیشتر شبیه یک شوخی باشد اما اگر این اطلاعات درست از آب دربیاید، F1s هیچ چیزی جدیدی نسبت به نسل قبلی خود قابل ارائه نخواهد داشت و احتمال شکستی سریع برای آن ترسیم می شود.
هرچند که دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی آن قادر به وسوسه عده زیادی ست و با قیمت 270 دلاری مناسب بنظر می رسد. براساس همین منبع ، Oppo از تاریخ 4 تا 10 آگوست، اقدام به ثبت پیش سفارش برای F1s می‌کند.
گوشی Oppo F1s با این حال حتی اگر گوشی اوپو F1s موفق به فروش چشمگیری همچون نسل قبلی ش اوپو F1 نشود، حتی با نصف فروش محصول قبلی نیز باز هم دستاورد بزرگی نصیب این کمپانی نوظهور چینی شده است.

امتیاز دهید
@

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.