دانلود بازی Guns of Boom برای اندروید و iOS از مرز 5 میلیون بار گذر کرد

دسته بندی : iOS , اندروید , بازی , بازی های موبایل 671 بازدید شنبه 20 خرداد 1396 نویسنده :
بازی Guns of Boom

دانلود بازی Guns of Boom برای اندروید و iOS از تاریخ 16 ماه مه آغاز گردیده و تاکنون بیش از 5 میلیون بار بر روی دستگاه های مختلف نصب شده است. با تِک میکس همراه شوید.

براساس شواهد می‌توان تخمین زد که 5 میلیون بار دانلود بازی Guns of Boom حدود 1 میلیون دلار سود برای شرکت سازنده در پی داشته است. بازی Guns of Boom رایگان بوده و سبک بازی آن تیراندازی اول شخص یا first-person shooter می‌باشد. در سال 2016 شاهد عرضه محدود بازی بودیم. در همین عرضه محدود هم حدود 2 میلیون بار دانلود گردید! اما عرضه رسمی و گسترده آن در فروشگاه‌های اندروید، iOS و آمازون توانسته رکورد بسیار بالای 5 میلیون دانلود را ثبت نموده و ارزش این بازی را دوچندان نماید.

این بازی توسط استودیو بازی سازی Lithuania-based که زیر مجموعه Game Insight می‌باشد توسعه یافته است. ظاهر بازی کارتونی بوده و چند بازیکن به صورت یک تیم می‌توانند به بازی بپردازند. بخش مسابقات مرگ شبیه به Team Fortress 2 یا Overwatch طراحی شده است. به دلیل استفاده از نمایشگر لمسی قابلیت تیراندازی خودکار به بازی افزوده است زیرا در موبایل خبری از موس و کیبورد نبوده و دقت کار افت پیدا می کند. بازی Guns of Boom نسبت به روزهای اول انتشار، بروزرسانی های مهمی داشته و اسلحه‌های جدیدتری را به خود دیده همچنین نقشه بازی هم به روز شد شده است. در ادامه می‌توانید گیم پلی بازی را تماشا نمایید:

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.