قیمت بیت کوین به بالاترین رقم حیات خود یعنی بیش از 2000 دلار رسید

دسته بندی : کسب و کار , گوناگون 521 بازدید دوشنبه 1 خرداد 1396 نویسنده :
قیمت بیت کوین

چند سالی از رونق پول دیجیتال می‌گذرد اما طی سال گذشته وارد فاز جدیدی شده طوری که قیمت بیت کوین به بالاترین رقم خود طی سالیان اخیر رسیده است. با تِک میکس همراه شوید.

سال‌های گذشته شاهد افت و خیز فراوان قیمت Bitcoin بودیم و هیچ کس به افزایش بی‌وقفه قیمت امیدی نداشت. موانع قانونی، سرقت‌ها و استفاده از آن در جرائم آنلاین از مواردی بود که باعث افت و خیز قیمت آن می‌شد. برخی مواقع موانع قانونی و پیگردهای قانونی جلوی افزایش فزاینده قیمت را می‌گرفت و برخی موارد استفاده بزهکاران و خلافکاران باعث رونق آن می‌شد. بیت کوین ارز رمز نگاری شده می‌باشد و تقریبا قابل پیگری نیست. برای اولین بار قیمت بیت کوین از 2000 دلار عبور کرد. باید گفت به نقطه عطف جدیدی از تاریخ ارزهای رمزنگاری رسیده‌ایم. اعتماد بازارهای بزرگ بیت کوین مانند ژاپن و چین به طور دائم و منظم رو به افزایش بوده و دلارها در حال تبدیل به بیت کوین می‌باشند.

طی ماه‌های اخیر مشاهده شد که سهم معاملات بیت کوین در بازار ارزهای رمزنگاری شده به شدت کاهش یافته و از 80 درصد به 47 درصد رسیده است. ارزهایی مانند Ethereum و Ripple و Litecoin توانسته سهم خود از بازار به شدت افزایش دهند. علت اتفاقات اخیر همچنان معماگونه می‌باشد. هنوز برای بسیاری از شرکت‌های آنالیز بازار، روند اخیر قابل تحلیل نمی‌باشد. در صورتی که قیمت بیت کوین با همین روند بالا رود احتمال می‌رود که معاملات صورت گرفته در بازارهای جهانی کند گردد زیرا مردم دوست ندارند که با فروش بیت کوین از سود خود بکاهند و یافتن جایگزینی با این مقدار سود در چند ماه بدون کار بسیار دشوار یا حتی ناممکن می‌باشد. در واقع خریداران بیت کوین وارد قماری بزرگ شده‌اند زیرا می‌خواهند با نفروختن پول ارزنگاری شده خود به سودی عظیم دست یابند ولی هیچ تضمینی برای افزایش مداوم قیمت وجود ندارد و ممکن است روند کاهش قیمت به زودی آغاز گردد.

امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.